Gå til innhold

Forslag til tekstplassering, størrelse, effekt, font etc på banner


Anbefalte innlegg

Jeg har aldri laget noe anstendig banner før.

Selve bildet er jeg egentlig blitt fornøyd med, med mindre dere har store motforestillinger.

 

Det er altså banneret til en webside jeg holder på å lage for fallskjermklubben min.

På banneret skal det helst stå Føniks Fallskjermklubb.

 

Hvor teksten skal stå, hvordan den blir "oppdelt", formattert, font osv osv har jeg ingen greie på.

 

Jeg har prøvd 10-20 ganger selv med alt fra liten sak i hjørnet til noe totalt dominerende, men det ser helt amatørmessig apete ut uansett.

 

Om dere har noen forslag til meg så er det bare å skrike løs.

Dere trenger altså ikke å lage eksempler til meg (selv om jeg ikke kommer til å bli sint om dere gjør det), men noen tips og innspill er jeg veldig takknemlig for.

 

 

Link til side: (mind you, jeg er midt i CSS-ombygging, så spesielt marginer og tekst er ikke ferdig formattert, i tilfelle noen skulle påpeke dette)

 

http://foniks.bluescape.org/

http://foniks.bluescape.org/banner.jpg

 

banner.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vi har faktisk en logo, men jeg synes den er totalt ræva :)

Den du laget var faktisk skikkelig bra.

 

Fikk også et helt nytt grafisk design på siden i går av en bekjent som er grafiker, så jeg kommer til å bruke en ukes tid på å bygge den om, og jeg skal prøve å få med den logoen din, om det er greit for deg. Dessuten må jeg kanskje ha en prat med styret i klubben også ^^

Lenke til kommentar

Takk for inputs, gutter.

Den tingen til høyre er faktisk en hjelm til en av de andre hopperene i formasjonen.

 

Jeg kan godt manipulere litt mer med bildet, men jeg skal innrømme at jeg likte måten logoen og det svarte feltet ikke er helt på enden.

 

 

edit: nå har jeg fått hjelmen ut av bildet og erstattet med litt frisk, norsk natur :)

 

 

For dere som er nysgjerrige, så er hele versjonen av bildet her:

post-49706-1232796957_thumb.jpg

Endret av Twinflower
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...