Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Da erre format time AGAIN


Anbefalte innlegg

Har hatt pcn i ca 8mnd nå og har begynt å få masse probs inkl. bsod og crashes.

Derfor skal det formateres IGJEN. Det er herlig.

Hver f gang mister jeg noe data jeg skulle ønske jeg ikke mistet, men det betyr da ingenting i lengden, intet er kritisk.

Derimot kunne jeg tenkt meg en twist i oppstarten, jeg kunne tenkt meg mer enn et os.

det blir xp og en versjon av linux.

Planen er som følger: dumpe all data til en hd, format den andre og inst xp på den andre. Deretter skal jeg inst linux på den andre.

Men jeg veit at det er mange som har konflikter når det kommer til multios, har du noen tips til hvordan jeg skal kunne ha begge på samme pc uten conflicts?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

gamet hl2dm og den crashet for godt :) st[r at det mangler files i win32/system s[ det er vel et virus som har tatt knekken p[ det. kj;rer linux n[ og for f;rste gang har jeg faktisk kommet meg p[ nett med dette. ikke s[ galt egentlig. mister filer fordi jeg har mye, hver gang flytter jeg dem til den hd som ikke formateres, men noe blir alltid borte. f eks noen filmer er bare borte et [r seinere n[r jeg leter etter dem.

Har seff ikke xp cd liggende rundt her. men skal pr;ve [ brenne en med linux. det m[ jo v're mulig.

sorry for oe aa ae osv.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...