Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Hvordan avfeie på en grei måte?


Gjest g17(soon to be 18)

Anbefalte innlegg

Gjest g17(soon to be 18)

Jeg har opplevd noen ganger på fest at jenter har gitt meg komplimenter, ville sittet på fange, ville vært nær meg osv. De har oftest vært fulle når de sa dette (var jo på fest), men når man blir full så forsterkes jo følelsene man har så regner med det ikke var helt bullshit. Men jeg har da ikke vært så interessert tilbake. Har hatt ei annen i kikkerten osv.

 

Hvordan burde jeg si "jeg syns du virker som ei grei jente, men jeg er ikke interessert" på en litt bedre måte? Litt vel avvisende å bare si det og gå sin vei kanskje. Jeg mener jeg ikke har vært avvisende selv, har latt de sitte på fanget, prater med de osv.

Men jeg ville ikke være en dritt å gi jenta forhåpninger når jeg egentlig ikke er interessert. Selvfølgelig hvis jeg syns jenta virker sjarmerende osv. så gir jeg jo henne en sjanse, men når jeg ikke syns hun er noe er det ikke vits å gi henne falske forhåpninger.

 

Hjelp?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

På fest så tror jeg ikke så mange jenter er på utkikk etter en kjæreste (i fleste situasjoner) De leter vel bare etter noen å rote med :p Noen av dem er jo så fulle at de garantert har glemt det dagen etterpå. Men slikt skjer jo på fester, er vel ikke mye å gjøre med det.

Lenke til kommentar
Herregud da mann! Du sier enkelt og greit at du mer en gjerne ligger med henne, men at du ikke gidder et forhold. Enten går hun, eller du får noe uforpliktende morro. Ikke gjør livet mer komplisert enn hva det allerede er.

 

Du gjør deg nicket ditt verdig..

Er fullstending enig tho..

Lenke til kommentar
Gjest g17(soon to be 18)

Hva om jeg da får et slap i tryne og blir bedt om å dra til helvete.. ikke så moro, komme på kant med ei som var hyggelig mot meg :p

 

Det er ikke alltid bare å gjøre det du tenker, kanskje litt greit å tenke konsekvenser. Var det jeg gjorde den kvelden. Tenkte med riktig hodet kan man si. :p

 

og Optique, det er vel nettopp på fest at man kan møte potensielle kjærester. Ett møte i beruset tilstand på fest, som igjen fører til utveksling av nummer osv. Fest er jo en sosial møteplass også.

Lenke til kommentar
og Optique, det er vel nettopp på fest at man kan møte potensielle kjærester. Ett møte i beruset tilstand på fest, som igjen fører til utveksling av nummer osv. Fest er jo en sosial møteplass også.

 

Joda, men er jo ikke alle jenter som er ute etter det da ;)

Men for all del, nå sier jo ikke jeg det om alle :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...