Gå til innhold

MCgyver samling hvor kan dette kjøpes?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Region 1 DVDer funker bare på amerikanske(og omeng) dvdspillere, men mener at dette kan unngås med visse programmer om du velger å bruke pcen til å spille av.

 

EDIT: region 2 er vel europa så vidt jeg vet, og der med norge(?)

Endret av firsom
Lenke til kommentar
det er ikke så nøye uansett, men er det play som er den billigste dvd butikken?

Det vet jeg ikke, men husk at du må betale toll + moms på alt over 200 kroner ;) .

så vist man legger inn flere bestillinger på under 200 så slipper man å betale?

Vet ikke om de sender alt i en, må nesten vente til noen andre svarer. Kan jo også sende en mail og spørre om de kan dele opp bestillingen, eller sende hver bestilling for seg selv.

Lenke til kommentar
er det noen som veit om hvor man kan kjøpe denna boksen?

http://www.imdb.com/media/rm4145844992/tt0088559

eller den nettbutikken hvor det er billigst og kjøpe alle sesongene hver for seg?

Så vidt jeg kan se er ikke den boksen ("complete series" + to filmer) tilgjengelig for sone 2 (oss), mens sesongboksene 1-6 er utgitt, og sesong 7 (den siste) kommer til våren.

 

Jeg sjekket tre norske/nordiske(*) nettbutikker, og så vidt jeg kan se var CDON (199-249/sesong) billigst, Platekompaniet (249-349) dyrere og Videonova (299,50-349,50) dyrest for sesongboksene.

 

(*) CDON er svenskeid ser jeg av en link nederst på siden, men nevner ingenting om toll. Kjøper vi i Norge fra et norsk datterfirma som sender fra Norge med norsk moms slik at vi ikke trenger å tenke på tollgrense og tollbehandling?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...