Mekkeren Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Hello, har forsøkt å komme meg på nett med 3dfxcool.no som selger/solgte ekstremkjøling til PC, kabinetter, diverse kjøling osv. jeg kommer ikke lenger inn på siden deres, har det blitt lagt ned eller? noen andre som det finnes steder i norge å få kjøpt Nventiv Mach II?
Malvado Skrevet 8. januar 2009 Skrevet 8. januar 2009 Ser ut som de har blitt lagt ned ja. Prøvde selv å komme inn på sidene deres for et par måneder siden og da var Web-shoppen under restrukturering. Er nok et tøft og hardt marked som kommer til å slankes i dette året tipper jeg.
JrRRr76 Skrevet 2. februar 2009 Skrevet 2. februar 2009 Prøvde selv å komme inn på sidene deres for et par måneder siden og da var Web-shoppen under restrukturering. Den meldingen fikk jeg også når jeg prøvde dem for iallefall et år siden om ikke to. Har visst stått på stedet hvil lenge.. Microplex.no er jo et liknende nettsted, men etter at netshop.no kjøpte dem opp, virker det som at de har blitt litt smalere i produktutvalget..
Goophy Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 noen andre som det finnes steder i norge å få kjøpt Nventiv Mach II? Med tanke på at nVentiv gikk konkurs i 2004 kan det bli litt vanskelig.
_sindre_ Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Microplex.no er jo et liknende nettsted, men etter at netshop.no kjøpte dem opp, virker det som at de har blitt litt smalere i produktutvalget.. Netshop pleier ikke være vanskelige å overtale når det gjelder å ta inn nye produkter i sortimentet, prøv å send en epost til dem hvis det er noe spesifikt dere savner.
JrRRr76 Skrevet 3. februar 2009 Skrevet 3. februar 2009 Netshop pleier ikke være vanskelige å overtale når det gjelder å ta inn nye produkter i sortimentet, prøv å send en epost til dem hvis det er noe spesifikt dere savner. Takk for tips!
Mekkeren Skrevet 4. februar 2009 Forfatter Skrevet 4. februar 2009 (endret) noen andre som det finnes steder i norge å få kjøpt Nventiv Mach II? Med tanke på at nVentiv gikk konkurs i 2004 kan det bli litt vanskelig. I know, men så de forstatt solgte fasekjøleren for en liten tid tilbake på 3Dfx.. så gikk jo ann å håpe. Endret 4. februar 2009 av Mekkeren
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå