Gå til innhold

40" til max 10000


Anbefalte innlegg

Hei

 

Familien skal kjøpe tv til å ha i kjellerstua som hovedsakelig skal brukes til ps3 og film (kommer sikkert til å koble til pcen av og til for å game).

 

Størrelsen skal være 40" eller 42" for det er det mest opptimale for kjelleren vår

 

Lcd eller plasma?

Hvilken skal jeg velge?

 

Takk for hjelpen på forhånd

 

Mvh

zeq

 

edit: takk chriso89

edit 2: må ikke kjøpes hos hifiklubben alikevel

Endret av zeq93
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ingen som kan hjelpe meg?

 

Pris er? Hvis du ønsker en famile tv som brukes mest til tv og film samt noe spilling så ville jeg kjøpt plasma. Du kan kjøpe en rimelig Hd ready skjerm i god kvalitet PX80 og LG PG6000 disse får du til rundt 7000,- i 42 eller du kan velge å kjøpe en full HD skjerm til 3-4000,- mer uten at dette vil ha noe betydning for dere eller gi bedre kvalitet.

Lenke til kommentar
må du ha under 40" så har du th-37px80 : har en selv og gir perfekte bilder med tanke på filmseing

 

Dette begynner å pinlig nå chriso89 det er greit du har kjøpt deg en 37 PX80 sammtidig som vi har gitt deg 58 råd men ro dette ned litt og utforsk også andre muligheter som er gode kjøp... Det er faktsik flere skjermer en PX80 som er veldig bra OK? Han trenger heller ikke tips om en 37 da min er 40... "av og til så kanskje man ikke skal skrive"

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar
Ingen som kan hjelpe meg?

 

Pris er? Hvis du ønsker en famile tv som brukes mest til tv og film samt noe spilling så ville jeg kjøpt plasma. Du kan kjøpe en rimelig Hd ready skjerm i god kvalitet PX80 og LG PG6000 disse får du til rundt 7000,- i 42 eller du kan velge å kjøpe en full HD skjerm til 3-4000,- mer uten at dette vil ha noe betydning for dere eller gi bedre kvalitet.

prisen står i overskriften

 

og tven skal nok mest brukes til ps3

Endret av zeq93
Lenke til kommentar
panasonic th-42px80 eller LG42PG6000 er to gode plasma:) spilling og filmseeing er som en drøm:D

 

jeg annbefaler px80 (vet jada-jada, jeg er dum som annbefaler en tv jeg syns er bra)

Bildet er SYKT bra under filmseing:D Har ikke sett så mye på LGen men lest og hørt mye bra om den

 

Er plasma så bra til spilling da?

Lenke til kommentar
nei, men må du ha det? er minimal forskjell. jeg syns bildet på min px80 var penere en min bors fullhd lcd tv. på skarpheten var det minimalt forskjell. tvsendinger går i 720p og filmseing er knall på tven:)

 

jeg skal ikke kjøpe meg hdboks til min engang, bildet er helt klart:)

 

Skal jo bruke den mest til ps3 og rommet er ganske lit så vi må sitte ganske nærme...

Lenke til kommentar
nei, men må du ha det? er minimal forskjell. jeg syns bildet på min px80 var penere en min bors fullhd lcd tv. på skarpheten var det minimalt forskjell. tvsendinger går i 720p og filmseing er knall på tven:)

 

jeg skal ikke kjøpe meg hdboks til min engang, bildet er helt klart:)

 

 

Så du ser ikke forskjell på HD sendinger og vanlige sendinger for bilde er så klart? Hmm da hadde jeg virkelig ikke kjøpt denne tv-en for det er stor forskjell på en vanlig tv sending og HD sending så slutt og kom med tull. Skjermen er bra og LG PG6000 er vel så bra så da er det for trådstarter bare å ta et valg... Heldigvis så stemmer ikke fakta som vår kjære chriso89 kommer med her og en HD ready skjerm leverer strålende HD kvalitet og det er stor forskjell fra vanlige tv sendinger selv om han ikke velge å kjøpe seg en hdboks engang.

Lenke til kommentar
nei, men må du ha det? er minimal forskjell. jeg syns bildet på min px80 var penere en min bors fullhd lcd tv. på skarpheten var det minimalt forskjell. tvsendinger går i 720p og filmseing er knall på tven:)

 

jeg skal ikke kjøpe meg hdboks til min engang, bildet er helt klart:)

 

Skal jo bruke den mest til ps3 og rommet er ganske lit så vi må sitte ganske nærme...

 

Da hadde jeg valgt LGPG6000 den er klart bedre på spill da den er mer lysterk og har mye mer sprut i fargene, et klart første valg i dette tilfellet spør man meg.

Endret av Jada-jada
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...