Gå til innhold

Dead Space , Er det verdt 249 kroner ?

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Fine saker ;) Var innom platekompaniet ( ligger ved siden av polet :D) nettopp og handlet saken.

Takker for svar karer.

Endret av Bulletus
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Fine saker ;) Var innom platekompaniet ( ligger ved siden av polet :D) nettopp og handlet saken.

Takker for svar karer.

gz!! vill du kjøpe en for meg???? XD

Skrevet

Dette var kraftig kost ;) Larver,innvoller og blod er blant ingrediensene samt groteske monstere !! Atmosfæren er fet og tykk spillet er uhyre spennende, man føler seg ganske ensom der oppe- en miks av doom,event horizon og alien.

Mitt i blinken for meg, tok et screenshot :

post-144689-1231609466_thumb.jpg

Skrevet

Godt at du ble fornøyd da, Bulletus! :D

Det blir om mulig enda mer skremmende og enda mer engasjerende utover i spillet :D ( vet ikke hvor langt du har kommet, men :) )

Skrevet (endret)
Godt at du ble fornøyd da, Bulletus! :D

Det blir om mulig enda mer skremmende og enda mer engasjerende utover i spillet :D ( vet ikke hvor langt du har kommet, men :) )

Hehe ;) Jeg tar det med ro og nyter spillet i porsjoner, som en god konjakk på kalde vinterkvelder.Jeg har kommet meg til kapittel 2 vertfall,oppdaga nettopp en stakkars fyr som hadde ligget på gulvet og modnet en stund - larvene var mette og på vei bort.

Spillet har en uovertruffen grafikk, faktisk noe av den beste scenekunsten jeg har vært borti i nyere tid.Spillet lider kanskje en smule av at det er portet fra konsoll ? Styringen fungerer veldig bra den , men man savner kanskje i blant å holde i en konsoll når man spiller spillet ( hvem hadde trodd at jeg skulle si noe sånt :D )Men som sagt så ødelegger ikke dette noe av spilleopplevelsen for meg.

Dette er et Løp og Kjøp spill uten tvil.

post-144689-1231859959_thumb.jpg

post-144689-1231860111_thumb.jpg

Endret av Bulletus
Skrevet

Har også hørt litt om "port" til PC problemet..

Men det var en tråd her på Gamer for ikke så lenge siden, hvor folk hadde funnet en løsning på problemet - noe man kan stille på osv :)

Men vet ikke om det er noe problem, jeg :)

Gjest Slettet+981287349
Skrevet

Dead Space er helt utrolig ekkelt!

Skrevet

helt klart vært pengene, morsomt story, små skummelt til tider, gory, limb dismemberment = herlig og lyden er helt fantastisk. Om du har 5.1 lyd så er spillet værd pengene kun for lyden.

Anbefaler også å se prequelfilmen før du spiller spillet.

Skrevet

Spillet er verdt pengene ja, Vanskelig? NEI drit lett spill.

Bare husk at det er ikke som vanlige FPS(Headshot er ikke en bra ting her, skyt av beina av fiendene dine)

Gameplay: Ok

Historie: Litt tynn, men bra:)

Spillet er litt kort i mine øyne.. Men det er jo bare det første spillet ;)

Grafikken er bob bob på maks (PC)

Der jeg spillte det.

Skrevet

Må si meg rimelig uenig, archeronx :p

Hvilken vanskelighetsgrad spilte du det på? På medium ( normal ) er det til tider rimelig vanskelig, man må huske på å spare på ammunisjon osv.

Jeg synes gameplayet er fantastisk. Elsker at det praktisk talt ikke finnes noe HUD, og at "menyen" ikke pauser spillet, noe som gjør det mye mer hektisk :)

Forferdelig uenig i kommentaren din ang. historien - synes den er alt annet en tynn! Synes den er både dyp og godt fortalt. Men det kommer vel ann på om man velger å "leve seg inn", og at man faktisk følger med på det som blir fortalt :)

Kan også anbefale det samme som anotherzen - prequel filmen ("Downfall") er å anbefale. Enten se den i forkant, eller se den etterpå :) Den binder sammen en del tråder ;)

Også grafikken. Helt fantastisk, synes jeg. Detaljert, lys-setting er underbart, samt null lag (X360 versionen).

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...