Gå til innhold

Sony Ericsson oppdaterer C905

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funksjoner som de fleste bare prøver ut én gang, for å ikke se nytten av det og aldri bruke det mer.

Oppdateringen av WF var jo fint da.

Skrevet

"En ny oppdatering som ble lansert i dag gjør at du får de samme funksjonene i C905 uten å betale noe"

"Den nye oppdateringen blir tilgjengelig i løpet av februar måned, og kan da lastes ned fra Sony Ericssons nettsider"

Od det vil si at den oppdatteringen til C905 kan lastes ned i dag eller i februar?

Skrevet
"En ny oppdatering som ble lansert i dag gjør at du får de samme funksjonene i C905 uten å betale noe"

"Den nye oppdateringen blir tilgjengelig i løpet av februar måned, og kan da lastes ned fra Sony Ericssons nettsider"

Od det vil si at den oppdatteringen til C905 kan lastes ned i dag eller i februar?

Lansert i dag, kan oppdateres i februar. Akkurat som feks Nokia Tube ble lansert i oktober, men fortsatt ikke er i salg her til lands

Skrevet

HVORFOR later Amobil til å ikke se poenget bak å videreformidle at det også vil komme "trådet-sms" til C510 og C905??

Mest spennende av alt, spør dere meg :D Hvem sier jeg vil ta bilder når noen smiler? Men jeg vil gjerne, på enkelt vis, følge en samtale per melding i samme vindu :)

Skrevet
HVORFOR later Amobil til å ikke se poenget bak å videreformidle at det også vil komme "trådet-sms" til C510 og C905??

Mest spennende av alt, spør dere meg :D Hvem sier jeg vil ta bilder når noen smiler? Men jeg vil gjerne, på enkelt vis, følge en samtale per melding i samme vindu :)

Enig i den, kanskje ikke det "kuleste" av oppdateringen, men sannsynligvis det jeg vil få mest bruk for på lang sikt. Ganske genialt egentlig, skjønner ikke hvorfor det tok så lang tid å få det på mobiler..

• 1 måned senere...
Skrevet

Kom over en hyggelig reklameplakat i dag, tok bilde av den med min C905:

post-128379-1235485130_thumb.jpg

Selvfølgelig var det første jeg gjorde å gå på mobilens oppdateringstjeneste, men neida: "Du har allerede den nyeste programvaren installert". Noen som vet noe mer?

Skrevet

Eneste jeg vet, er at den var ventet i "middle february 2009".

Få r*va i gir Sony Ericsson, gi oss den store oppdatteringen dere har lovet! :wee:

Skrevet (endret)

Men de kan da ikke klistre opp haugevis av reklameplakater (det er fire "plakat-oppheng" der jeg så dem, samtlige hadde denne plakaten) med påskriften " med Smile Shutter!", om den faktisk ikke har Smile Shutter nå.

EDIT: Leif

Endret av Mokko
Skrevet (endret)

Da var oppdateringen på plass, endelig. :D

... men jeg finner ikke SMS/MMS conversation style

som skulle være med på oppdateringen.

Endret av kseim
Skrevet

Med mobilens egen oppdateringstjeneste får jeg beskjeden "Telefonen inneholder allerede den nyeste programvaren". Hva gjør jeg feil...? :cry:

Skrevet
Med mobilens egen oppdateringstjeneste får jeg beskjeden "Telefonen inneholder allerede den nyeste programvaren". Hva gjør jeg feil...? :cry:

Jeg brukte oppdateringsprogrammet på pc'en.

Møtte ikke på noe problem der. Den satte bare igang med å laste ned.

Skrevet

Er så mye stress med sikkerhetskopiering og alt det der, tror jeg venter til den kommer ut til telefonens egne oppdateringstjeneste. :)

• Opprett ny...