Gå til innhold

neste treff i Stavanger


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er vi altså tre stk så langt. Ikke noen dårlig respons på noen timer.

 

Dersom vi lander på 4-6 stk kan vi ta det hos oss. Om vi blir fler kan jeg forsøke å ordne et studio med to sett.

 

Om du kjenner noen som vil stå modell er det bare å skrike ut, alternativt annonserer jeg etter noen som vil ha gratis bilder. Da tenker jeg i retning av 2-3 modeller som får minst ett høyoppløselig bilde fra hver av oss.

 

Har du andre tanker så er det bare å komme med dem :)

Lenke til kommentar
Vi skal ikke bare ta med oss noen blitser ut og rigge opp ute en eller annen plass?

Studio blir liksom så kjedelig...

 

Jeg har et par mobile lamper, men.. Utendørs, midtvinters, Stavanger...

Du tenkte kanskje på noe slikt?

istockphoto_5599274-colorful-umbrellas-in-the-rain.jpg

 

Hvilket studio er det du pleier å kjede deg i? :p

Endret av deviant
Lenke til kommentar

Hehe, du sier noe der deviant. Men vi kan jo beregne oss på innendørsstudio, og heller stikke ut en liten tur hvis været tillater det. Noe vi kanskje finner ut 2-3 dager før, men da er vi ihvertfall sikret fotoplass innendørs.

 

Men uansett så kan jeg fikse fri vis jeg får vakt på søndagen, så satser på at jeg er med.

Lenke til kommentar
Hehe, du sier noe der deviant. Men vi kan jo beregne oss på innendørsstudio, og heller stikke ut en liten tur hvis været tillater det.

 

Tja .. om de passer for de andre involverte så, da tenker jeg på modeller, stylist(er) og assistent(er). Det vil si, vi kan vel assistere oss selv når vi er så mange, så da trenger vi vel ikke sistnevnte :)

 

Vi kan uansett sette opp en studio shoot i tillegg til "vanlig" fototreff, den ene trenger ikke erstatte den andre.

Endret av deviant
Lenke til kommentar

Vi betaler modellene med bilder (TFP/TFCD).

 

Sminkør og studio tar jeg meg av, denne gangen. Hun jeg fikk booket har allerede erfaring fra Prestige, så TFP var ikke aktuelt..

 

Prints til kostpris for dem som vil ha det, i den grad vi får tid til prints.

Endret av deviant
Lenke til kommentar
Er det fult? Hadde hatt lyst til dette, eller passer dette ikke en amatør som meg, har aldri tatt bilder i et studio før.

 

Om jeg har opfattet det riktig har vi 3 sikre og 1 mulig. Så da burde det være plass til et par til, uten store endringer. Her er vi vel alle amatører, men det går jo ann å stikke innom studioet en dag i forkant om du vil tjuvstarte litt.

Lenke til kommentar

Tidspunkt: 15. februar kl. 16-19

Studio: booket

Makeup: booket

Lysutstyr: booket en ekstra lampe med beauty dish

Bakgrunner: trenger vi?

Modeller: 2 booket, 4 på liste. Desverre kun jenter.

 

Så da må vi avklare

* trenger vi bakgrunner, eller klarer oss med hvit?

* to eller tre modeller?

* hva skal vi lage? :D

 

Trenger en endelig bekreftelse fra alle som blir med, send meg en PM.

 

Som nevnt innebærer dette ingen kostnad for dere, men modellene forventer å få noen bilder.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...