Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anmeldelser/anbefalinger av sexleketøy!


Anbefalte innlegg

Etter å ha skrevet en anbefaling av en hånholdt vagina til en bruker i en annen tråd, kom jeg på tanken å opprette en tråd hvor folk kan dele erfaringer om sexleketøy de har prøvd, og gi anmeldelser/anbefalinger av disse.

 

Fins en lignende tråd, "Sexleketøy for menn - noen anbefalinger?" men denne er altså bare for menn, og etter å ha sett i tråden ble det etter hvert mye diskusjon og veldig vanskelig å følge med. Derfor kan vi i denne tråden ta opp sexleketøy for menn/kvinner, homofile/heterofile/bifile, og ja ehm egentlig alle :)

 

Regler: Man skal poste bilde av leketøyet, pris, link til hvor man kan kjøpe/butikk, terningkast, gjerne litt "spesifikasjoner", og bare litt hva du selv synes ;) Man kan jo også spørre, diskutere litt om hva andre har postet, men ikke la det på så veldig lenge, skal være en tråd hvor folk lett kan slå opp på hvilken som helst side og se anbefalinger til sexleketøy uten ha lest hele tråden.

 

Ta opp alt fra håndholdte vaginaer/dildoer/vibratorer/dukker/glidemiddel/kondomer, bdsm-utstyr osv osv. Bare fantasien setter grenser!

_ _ _

Jeg kan begynne:

 

108540_1_sexleketoy.jpg

 

Hånholdt vagina

Farge: Blå ;)

Lengde: ca. 10-14cm (kan strekkes)

Materiale: Myk plast

Butikk/link: Kondomeriet - http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9775656

Terningkast: 5

 

Jeg skulle utforske litt, så jeg gikk på kondomeriet og kjøpte denne lille saken her:

 

Om du bruker glidemiddel (som du bør/må, den blir ødelagt også om det er helt tørt) er dette en fantastisk opplevelse. Har aldri hatt sex, så har ingenting å sammenligne med, men det kan da uansett være deilig med en falsk vagina til tross for at man har prøvd ekte vare.

 

Den er veldig fin, lett å vaske, ikke noe avansert drit eller noe som kan bli ødelagt. Tror du kan bruke det glidemiddelet du vil, men anbefaler vannbasert. Penisen min er litt lengre enn denne, men det vil ikke være noe problem fordi det er et hull i enden, så hodet bare stikker ut bak ;P Faktisk litt digg.

 

Som du ser på bildet har den små slags ringer inni, disse stimulerer hodet noe helt jævlig, fantastisk godt. Anbefales på det varmeste.

 

Jo mer glidemiddel jo bedre blir det Du kommer garantert til å få mange fine stunder med denne.

 

- Fungerer dårlig med kondom, for de som skulle være interessert i dette ;P Den tåler friksjon bra, så lenge man bruker glidemiddel. Har brukt den flere ganger, har ikke begynt å bli ødelagt eller noe. Bare husk å vask den, hygiene er viktig!

Endret av Genuine Genes
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vet det kan virke skremmende, ettersom mange sikkert tenker på plast som veldig hardt. Myk plast i dette tilfellet betyr en slags gelé, er veldig mykt og deilig ;) Alternativet er silikon, som er enda fastere vil jeg tro, eller latex.

 

Edit: Det du spurte om i andre tråden: Hele greien er av samme materiale, er ikke noe problem for hodet å komme ut i enden ;) Gjør ikke vondt eller noe, blir bare en litt ekstra stimuli av hodet.

Endret av Genuine Genes
Lenke til kommentar
Gjest Guest_Dings_*

Hei, ser du har handlet på kondomeriet, jeg vil ha litt nytelse selv men jeg er usikker på pakkeforsendelsen. Er hentelapp og pakke så anonym at man ikke kan vite hva som er inni uten å åpne? Skal jeg bestille blir dette sendt til husvert for hybelen jeg bor på.

Lenke til kommentar
Hei, ser du har handlet på kondomeriet, jeg vil ha litt nytelse selv men jeg er usikker på pakkeforsendelsen. Er hentelapp og pakke så anonym at man ikke kan vite hva som er inni uten å åpne? Skal jeg bestille blir dette sendt til husvert for hybelen jeg bor på.

 

Det står absolutt ingen ting på hentelappen eller pakken om at den er fra kondomeriet.. Så det kan du være trygg på :)

Lenke til kommentar
Vet det kan virke skremmende, ettersom mange sikkert tenker på plast som veldig hardt. Myk plast i dette tilfellet betyr en slags gelé, er veldig mykt og deilig ;) Alternativet er silikon, som er enda fastere vil jeg tro, eller latex.

Jeg ville nok heller valgt silikon enn myk plast, da mykningsmidlet gjør leketøyet umulig å holde rent. På grunn av det porøse materialet lukker alt av bakterier seg inn i leketøyet, og kan da bli en kilde til soppinfeksjoner ol.

Lenke til kommentar

Det er strengt tatt særdeles lite, om noe, regulering og kontroll når det kommer til sexleketøy. Og produsentene sier at deres leketøy er 100% risikofritt å bruke, men slenger samtidig med at hva de er laget av er hemmelig. Noe som selvfølgelig ikke er helt konge, særlig om man drar inn ftalater inn i bildet. Særlig når det er snakk om samme typen som for noen år siden ble forbudt å bruke i leketøy for barn (men det er helt greit at vokste putter de i slimhinnene sine, jadda). Erotikknett er en av få, om det i det hele tatt er noen andre, norske nettbutikker som opplyser om dette og som også opplyser hva leketøyet er laget av.

 

Ftalater

Erotikknett: Farer ved sexleketøy

Erotikknett: Materialfakta: Jelly/Myk plast

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
Gjest kåteOla

Har brukt sex leketøy i ca 2 år. og jeg har null problem med sopp. Jeg tar og vasker dem med mye rent vann og ca hver 3-4 gang vaskes det med såpe. Bruker du vannbasert glid så fjernes det lett med bare rent vann.

 

Har selv erfaring med disse:

 

1. http://www.club4shop.no/product_info.php?c...roducts_id=1053

 

Klart 6/6, utrolig deilig og helt vanvittig bra hvis du bare legger den på sengen og ja tar den, hmm, bakfra..

 

2. http://www.club4shop.no/product_info.php?c...roducts_id=1058

 

1/6 utrolig elendig, jeg har en gjennomsnitt penis og denne var altfor vid, og den var gigantisk og utrolig upraktisk å bruke, pluss at den revnet etter litt bruk. IKKE kjøp denne.

 

3. http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9763382

 

5/6 Utrolig grei sak, var mitt første leketøy, enkel å bruke, enkel å rengjøre, liten og å gjemme bort, grei første gangs leketøy.

 

4. http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9763618

 

2/6 Vibreringen kan man høre utenfra huset bortimot så er ikke helt lurt å bruke hvis man skal prøve å holde skjult, vanskelig å rengjøre, men ganske deilig egentlig siden den vibrerer. Utrolig spennende følelse, men siden den tar så lang tid å rengjøre så får den kun 2/6.

 

5. http://www.nytelse.no/butikk/index.asp?ID=...43&PID=2500

 

6/6 Utrolig enkel å bruke, fint og myk stoff, utrolig deilige riller på innsiden og enkel å rengjøre. Klart min anbefaling til første kjøperen.

 

6. http://www.nytelse.no/butikk/index.asp?ID=...43&PID=3338

 

1/6, stoffet som profuktet er laget av føles som gummi på bildekk, utrolig hardt og ubehagelig og med tanke på prisen så er dette et produkt man skal helst løpe fra. Jeg prøvde det ikke engang, da jeg pakket den opp så la jeg merke til at materialet som ble brukt og fikk vondt i skrittet bare ved å tenke på å bruke det. Så jeg sendte det tilbake.

 

 

Mitt tips er å se etter produkter som bruker loveclone materialet eller myk silikon. Hold dere langt unna bioskin.

 

Og ang. glidemiddel så mener jeg at kondomeriets smak og behag er klart den beste. Enkel å få bort, billig og skaper fin glid. Har testet mange forskjellige, men det enkle er ofte det beste. http://www.kondomeriet.no/default.aspx?did=9760173

Lenke til kommentar
Står det noe om innholdet på henteseddelen eller pakken, hvis du bestiller fra Kondomeriet?

Hvis du får en henteseddel skrevet på posten står det ikke. Får du en som er sendt ut tidligere i distribusjonen så kan det stå som avsender. Gå i butikken heller, om du er så redd

Lenke til kommentar

eller bruk metoden her:

 

Bestill pakken til følgende adr:

 

Ola Nordman (ditt navn istedet)

Post Restante

Post nr og sted

 

Med denne adressen så vil pakken bli tilbakeholdt på postkontoret og det vil ikke gå ut en hentelapp (da de ikke har en adr). Du går da ned på postkontoret og henter pakken med sporingsnummer og legitimasjon.

 

Så nå har du fleshlighten hjemme. Kast emballasjen og selve pakken i en container ved en butikk e.l. Så slipper foreldra å bli nysgjerrige på alt søppelet i søppelkassa. Selve fleshlighten må du da gjemme slik at ingen uvedkommende finner den, men samtidig slik at du slev får brukt den når du ønsker for det. Unngå diverse kles skuffer o.l. hvis en av foreldra pleier å legge på plass klærna dine, bruk gjemmeplasser ala mellom trebjelkene og hovedmadrassen til senga. Under Tv bordet osv. Men dette finner du best av selv. Velg bare en plass som ingen kommer til å tilfeldig finne det.

 

Og have fun. :whistle:

Lenke til kommentar
Gjest Guest_Anonym_*
Vet det kan virke skremmende, ettersom mange sikkert tenker på plast som veldig hardt. Myk plast i dette tilfellet betyr en slags gelé, er veldig mykt og deilig ;) Alternativet er silikon, som er enda fastere vil jeg tro, eller latex.

 

Edit: Det du spurte om i andre tråden: Hele greien er av samme materiale, er ikke noe problem for hodet å komme ut i enden ;) Gjør ikke vondt eller noe, blir bare en litt ekstra stimuli av hodet.

 

Føles den bedre ut den hånden?

Lenke til kommentar

Produktet som jeg anbefaleri førsteposten er mye bedre enn hånden om man bruker godt med glidemiddel. Uten glidemiddel får man ikke penis inn en gang, med litt glidemiddel er friksjonen for stor til at det er digg. Jo mer glidemiddel jo bedre. Om man har nok (vet det høres ut som man må pøse på med hele flaska, men poenget er bare at et eller annet glid må man ha..) så er det -mye- bedre enn hånden.

 

Første gang jeg prøvde fikk jeg nesten en orgasme med en gang bare fordi det var så godt sammenlignet med hva jeg holdt på med 10 sekunder tidligere.

Lenke til kommentar
Gjest kåteOla

Ja selvsagt føles det bedre enn hånden. Hvorfor skulle man kjøpt dem hvis de ikke var det.

 

Kan også gi et par anmeldelser til:

 

Fleshlight, helt generelt så er det et genialt konsept, utrolig lett å rengjøre , enkelt å lagre, bra følelse - selve materialet er helt utrolig mykt, men samtidig ikke for mykt og visuelt så ser dem veldig bra ut. Jeg kjøpte en rabatt pakke hvor du får 3 innlegg for prisen av 2. (fleshlight.com) Dette kjøpte jeg da:

 

Color: Pink, Orifice: Lady, Sensation: Speed Bump

Color: Pink, Orifice: Butt, Sensation: Ultra Tight

Color: Pink, Orifice: Mouth, Sensation: Wonder Wave

 

Siste har jeg ikke fått testet ennå, men de 2 første er testet og her kommer litt flere detaljer:

 

Selve lady fronten ser veldig bra ut, og det ser tilnærmet likt ut som et kvinnelig kjønnsorgan. Speedbumpen er helt utrolig, stimulasjon uten like, eneste som er bedre er de ekte sakene. Anbefaler trygt denne og kan så og si garantere at dere blir fornøyd.

 

Butt, ser ikke så spesiell ut, og ultratight er en vits, altså ja den er super trang, men siden den er helt glatt så får man ikke noe ut av det, altså det er ingenting som stimulerer bortsett fra trangheten og for min del så holder det ikke, ikke værst kjøp hvis du vil prøve noe trangt, men når man har speedbump så blir den satt til side.

 

Legger ut den siste når den blir prøvd.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...