Gå til innhold

Dell XPS Studio 1340 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor lang leveringstid har folk opplevd?

 

tror ikke at det er noen som har fått sin ennå...

Regner med at Glofi stiller med førsteinntrykk og noen bilder i helgen..?

 

Bob

Etter hva jeg kan se på Schenker sine sider, så får jeg den 3.2, dvs. tirsdag neste uke.

Hvis det stemmer, så har det tatt 3 uker å få maskinen fra den ble bestilt.

 

Skal få lagt ut bilder så snart jeg har den, men blir nok ikke før på tirsdag :(

Lenke til kommentar
Nå har jeg fått min i hus.

 

Det første jeg gjorde var å installere Windows Vista Business 64 bit og installerte driverene fra dell sine hjemmesider.

 

Dataen er rett og slett SEXY. Den fungerer kjempe bra.

Hvor lang tid tok det fra du bestilte til du fikk din? Jeg var med å bestilte en på mandag, og han reiser bort om to uker, så hadde vært litt kjekt om han fikk den før han dro.

 

Ellers så er jeg spent på batterilevetiden. Virka ikke veldig overbevisende den testen som ble postet tidligere i denne tråden, ihvertfall ikke i forhold til M1330.

Lenke til kommentar

Deilig PC!! Fikk den endelig, måtte navigere Schenker-budet i ti minutter via mobil før han fant fram. Bestilte 22.01, fikk den 8 dager senere, kjempefornøyd! Merkelig at det har tatt 3 uker på enkelte. Men PCen så langt har herlige detaljer, sammen følger det med et omslag som matcher PCen. Maskinen gikk på full guffe i flere minutter før den roet seg ned, men det var vel noen installasjoner som holdt vifta gående. Får sjekke batteritiden imorgen.

Lenke til kommentar
Kan noen av de heldige som har fått den skrive en liten brukeranmeldelse?

 

Vurderer sterkt å kjøpe denne! :dribble:

 

Har nå brukt PCen flittig i to dager, og er storfornøyd! PCen er lekker å se på, og er fullspekket med ulike finesser. Masse lys-effekter når du slår på PCen, og ringer på siden av PCen som viser batterinivå (har ikke fått behov for å se på de så langt egentlig). Batteritiden er midt på treet, rundt tre timer. Slo av bluetooth etter en stund, og nedjusterte grafikken slik at batteritiden økte betraktelig. Litt dumt med alle fingermerkene som setter seg så fort, så mye av tiden går med til å rense overflaten. Ansiktsgjenkjenningen fungerer bra, kan logge inn med det, så lenge belysningen i rommet er bra. Kan også sette den til å låse PCen hver gang du går bort fra PCen, og låse opp når ansiktet ditt er lesbart igjen (fungerer utrolig bra i praksis!). Angrer ikke på dette kjøpet i det hele tatt.

 

For alle de som vurderer å kjøpe den, ikke glem å bruke rabattkode! (Google er din beste venn!)

 

Bare skyt ut med spørsmål dere måtte lure på ;)

Lenke til kommentar
Batteritiden er midt på treet, rundt tre timer. Slo av bluetooth etter en stund, og nedjusterte grafikken slik at batteritiden økte betraktelig.

 

For alle de som vurderer å kjøpe den, ikke glem å bruke rabattkode! (Google er din beste venn!)

 

Jeg vurderer også å kjøpe denne pc'en. Er batteritiden ca 3t før du justerte grafikk/BT eller etterpå?

Hvordan synes du den er å ha med å gjøre vektmessig? Veier den 2.2kg i din konfigurasjon også?

 

Jeg får regelmessig mailer med rabattkoder fra dell hvor en får typisk 15% rabatt, og ser også at det ligger noe her og der på nett. Fant du noe med enda mer rabatt, eller kanskje spesiell rabatt for denne modellen?

Lenke til kommentar
Batteritiden er midt på treet, rundt tre timer. Slo av bluetooth etter en stund, og nedjusterte grafikken slik at batteritiden økte betraktelig.

 

For alle de som vurderer å kjøpe den, ikke glem å bruke rabattkode! (Google er din beste venn!)

 

Jeg vurderer også å kjøpe denne pc'en. Er batteritiden ca 3t før du justerte grafikk/BT eller etterpå?

Hvordan synes du den er å ha med å gjøre vektmessig? Veier den 2.2kg i din konfigurasjon også?

 

Jeg får regelmessig mailer med rabattkoder fra dell hvor en får typisk 15% rabatt, og ser også at det ligger noe her og der på nett. Fant du noe med enda mer rabatt, eller kanskje spesiell rabatt for denne modellen?

 

Syns den veier en del til å være så liten, men det har kanskje noe å gjøre med at de har lagt i to grafikkkort, slik at man har muligheten til å la lav/høy ytelse. 3 timer på batteri fikk jeg til på høy ytelse, så mulighet for enda lenger batteritid ved å slå av enen grafikkortet. Rabattkoden jeg brukte var 15%. Min konfigurasjon havnet da på 13.500 med 3 års service/forsikring og 3 år McAfee. Du kan se lenke til min konf. i denne tråden.

Lenke til kommentar

Opplevde den første barnesykdommen idag. PCen vil rett og slett ikke ta i mot en CD (den har slot, altså bare en sprekk på siden). Etter utallige forsøk hvor PCen bare spytter CDen ut igjen ringte jeg Dell (og havnet på et call center i India). Fyren hjalp meg med å flashe BIOS, som ikke hjalp. Så nå kommer en tekniker hjem på tirsdag. Vet ikke om det bare gjelder min PC, eller om det er flere som har opplevd dette problemet.

Lenke til kommentar

Ja, nå tok min kveld. Venter tekniker på tirsdag, da skal hele hovedkortet byttes. Hadde problemer med at dataen ikke godkjente strømladeren. Så teknikeren ba meg flashe bios. Under flashingen fikk jeg blåskjerm, så nå har jeg ikke BIOS, og den er helt kaputt. Får nytt hovedkort å ny lader på tirsdag. Takker gud for den gode servicen til dell.

Lenke til kommentar

Kom nettopp tekniker på døren og byttet hele cd-rom-stasjonen. Skjønner ikke hva som er galt, da jeg har prøvd å brenne win7-iso på dvd med diverse programmer uten hell. Dessuten bråker den unaturlig mye, så tror fortsatt at det er noe galt. UTENOM det så er jeg veldig fornøyd så langt, alt har fungert bra :)

Lenke til kommentar
Kom nettopp tekniker på døren og byttet hele cd-rom-stasjonen. Skjønner ikke hva som er galt, da jeg har prøvd å brenne win7-iso på dvd med diverse programmer uten hell. Dessuten bråker den unaturlig mye, så tror fortsatt at det er noe galt. UTENOM det så er jeg veldig fornøyd så langt, alt har fungert bra :)

 

Falsk alarm, prøvde med en annen cd- og da fungerte det. Rart at det ikke gikk med den første, da begge var DVD+R. Men da er min 100% i orden. Til deg med hovedkort-problemer, kommer en tekniker tirsdag NESTE uke? Måtte selv vente fire dager, men det er vel pga at delene til Studio XPS ikke riktig har ankommet service enda

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...