Gå til innhold

Dell XPS Studio 1340 tråden


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Den leveringsdatoen Dell kalkulerer er etter mine erfaringer veldig feil.jeg fikk 2mnd på xps m1330'n min, men jeg fikk den etter 5 dager. Og det var da det var veldig stor etterspørsel på den modellen.

 

Så tror ikke det vil gå så lang tid :)

 

Har gått til innkjøp av M1340 2.4 GHz. Håper denne pcn ikke har med seg problemene fra forrige modell.

 

Flere som har investert i samme produkt?

Vurderer og gjør det men eg hadde tenkt og vente til det kom ein skikkelig test av han.... veit nokon om det???

 

notebookreview.com har vel en test av den alt :)

Endret av Core2dou
Lenke til kommentar
Hei,

Har gått til innkjøp av denne modellen :)

Gikk også for 2,4 Ghz utgaven + et 3G/UMTS kort.

 

Den gikk til produksjon i dag, men levering er estimert til 13.2 :(

 

Når bestilte du? Jeg bestilte idag, men fikk bare kvittering, altså ikke ordrebekreftelse eller produksjons-igangsettelse. Kanskje fordi du brukte en annen betalingsmåte? Jeg brukte Visa. Vi er vel en av de første skal du se :)

Lenke til kommentar
Den leveringsdatoen Dell kalkulerer er etter mine erfaringer veldig feil.jeg fikk 2mnd på xps m1330'n min, men jeg fikk den etter 5 dager. Og det var da det var veldig stor etterspørsel på den modellen.

 

Så tror ikke det vil gå så lang tid :)

 

Har gått til innkjøp av M1340 2.4 GHz. Håper denne pcn ikke har med seg problemene fra forrige modell.

 

Flere som har investert i samme produkt?

Vurderer og gjør det men eg hadde tenkt og vente til det kom ein skikkelig test av han.... veit nokon om det???

 

notebookreview.com har vel en test av den alt :)

De har så vidt jeg kan se kun testet 16-tommeren så langt.

 

Link til test.

Lenke til kommentar
Når bestilte du? Jeg bestilte idag, men fikk bare kvittering, altså ikke ordrebekreftelse eller produksjons-igangsettelse. Kanskje fordi du brukte en annen betalingsmåte? Jeg brukte Visa. Vi er vel en av de første skal du se :)

Jeg bestilte i går kveld, men fikk først bekreftelse på at betaling var gjennomført og at den var gått til produksjon kl 18 i dag. Betalte med Mastercard.

 

(Editert: La til betalingsmåte)

Endret av Glofi
Lenke til kommentar
Finner ikke M1340 modellen, er det Studio XPS 13 dere mener?

 

http://www1.euro.dell.com/content/products...;l=no&s=dhs

 

 

Hvordan er forskjellen mellom de to skjermene de tilbyr?

Hei,

Det er den maskinen du referer til.

Forskjellene på skjerm er at den dyreste skal kunne gi bedre bilde/skarpere samt at den er tynnere.

 

rabattkupong fungerer på disse ja..

Brukte en kupong som ga 15% rabatt. Da ble ikke prisen så ille :)

Lenke til kommentar
Hvordan er forskjellen mellom

 

integrated nVidia® UMA ( MCP79) og 256MB nVidia® 9500m ?

 

Har valget stor betydning for varmeutvikling i pc'n?

9500 kortet skal gi bedre spillytelse, men jeg vet ikke hvor bra det er. Regner med å kunne spille spill, om ikke på maks kvalitet :)

 

Det vil nok skape mer varme og gjøre at batteriet går fortere tomt, men det skal være mulig å velge mellom å bruke 9500 kortet eller det integrerte på hovedkortet for å spare batteri. Praktisk når man ikke har bruk for det raskeste kortet :)

Lenke til kommentar
Hvordan er forskjellen mellom

 

integrated nVidia® UMA ( MCP79) og 256MB nVidia® 9500m ?

 

Har valget stor betydning for varmeutvikling i pc'n?

9500 kortet skal gi bedre spillytelse, men jeg vet ikke hvor bra det er. Regner med å kunne spille spill, om ikke på maks kvalitet :)

 

Det vil nok skape mer varme og gjøre at batteriet går fortere tomt, men det skal være mulig å velge mellom å bruke 9500 kortet eller det integrerte på hovedkortet for å spare batteri. Praktisk når man ikke har bruk for det raskeste kortet :)

 

Nå bør det vel sies at denne maskinen ikke har et 9500 kort, den har nvidia chipset med 9400 og et 9200 som SAMMEN skal gi ytelsen tilsvarende et 9500 kort.

Lenke til kommentar
Den leveringsdatoen Dell kalkulerer er etter mine erfaringer veldig feil.jeg fikk 2mnd på xps m1330'n min, men jeg fikk den etter 5 dager. Og det var da det var veldig stor etterspørsel på den modellen.

 

Så tror ikke det vil gå så lang tid :)

 

Har gått til innkjøp av M1340 2.4 GHz. Håper denne pcn ikke har med seg problemene fra forrige modell.

 

Flere som har investert i samme produkt?

Vurderer og gjør det men eg hadde tenkt og vente til det kom ein skikkelig test av han.... veit nokon om det???

Takker:)

notebookreview.com har vel en test av den alt :)

Lenke til kommentar

Er ingen som vet akkurat hvordan 3dmark-ytelsen kommer til å være. Ingen som har testa det enda.

Det er ikke missvisende, ytelsen skal være tilsvarende 9500m. Merk, det står ikke GS, GT eller noe som skal indikere at det er et annet skjermkort.

 

Her er forresten et skjermbilde.

2046023827.jpg

 

Her er litt benchmark info:

Dell Studio XPS Performance Test

1024×768

Quake 4 45.5 fps Quake 4 45.5 fps

DOOM 63.1 fps DOOM 63.1 fps

Need for Speed Most Wanted 38.26 fps Need for Speed Most Wanted 9 of 38.26 fps

Need for Speed Carbon 45.27 fps Need for Speed Carbon 10 is 45.27 fps

Company of Heroes 30.9fps Company of Heroes 30.9fps

Serious Sam 2 67.2fps Serious Sam 2 67.2fps

Half-Life 2 125.74 fps Half-Life 2 125.74 fps

 

 

Dell DELL Studio XPS PCMARK 05 test

Batter Mark Batter Mark running time 2 hours 22 minutes

PCMark05 4996 PCMark05 Total 4996

Processor 6040 Processor 6040

Memory 4965 Memory 4965

Graphics 3021 Graphics 3021

Harddrive 5371 5371 hard disk

 

Advantages:

1, design beautiful, fashionable at the same time revealing the mature and stable;

2, quite outstanding performance and audio-visual and gaming performance has been outstanding.

Inadequate:

1, slightly bulky machine, mobile portable low performance;

2, low battery capacity.

 

Til de som vil lese hele det selv er en dårlig google translation her:

XPS 13 review

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...