Gå til innhold

Kommer ikke opp i vekt,trenger hjelp!


Anbefalte innlegg

Hey er en fyr på 17 år som trenger tips til å bli sterkere og komme opp i vekt.

Er 184 cm høy, men veier bare 68 kg.

Uansett hva jeg spiser blir jeg ikke tyngre.

 

Målet er uansett 73 kg, skal blir sterk;)

 

Noen tips til hva jeg burde spise og hvor ofte?

Evt en sykdom dette kan være?

Spiser mye sunt, og variert.

 

Trenger tips og hjelp, settes meget stor pris på:

 

På forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De aller fleste som mener de spiser alt mulig, men ikke går opp i vekt, spiser sjeldent nok. Men dog, det finnes jo noen tilfeller hvor det er sykdom, eksen min måtte faktisk operere pga dårlig fiber opptak elns..

 

Men som Databamse sier, gi oss en liste over hva og hvor mye du kan spise på en tilfeldig dag, så skal du nok få hjelp. Legg gjerne til hvor aktiv du er.

Lenke til kommentar

Du spiser nok for lite ja. Skal du opp i vekt må du ligge i kalorioverskudd. Altså innta fler kalorier enn du forbrenner. Så det kan være en idè å finne ut hvor mye kalorier du får i deg, og hvor mange du forbrenner hver dag :)

Endret av Jompa.
Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

gainer er positivt på mange måter. det ene er at det går utrolig fort å blande seg en shake hvor man får alt man trenger i ett, karbohydrater, protein og fett. hvis man har karbohydrater, protein og fett separat, så tar det faktisk tid å blande disse greiene hvis man tar det 4-5 ganger daglig, det er 15 forskjellige ting du må blande/drikke, det går greit, men i lengden så blir det en litt parasittisk irriterende uvane. men på den andre siden så har jeg funnet ut at gainer er dyrere enn hvis man kjøper det separat, iallefall i min plan hvor jeg handler på pf. mulig jeg tar feil for jeg vet ikke hvor mye omega 3-6-9 koster separat, det er tilsatt i gaineren fra pf. men ting tyder på at å kjøpe separat er billigere. men husk at en bøtte går fort bort, det er mange gram i en shake i forhold til en vanlig proteinshake. sørg for å ha et optimalt matinntak før du går til innkjøp av gainer, ellers er det masse penger ut av vinduet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...