Gå til innhold

Call of Duty 4: Modern Warfare - Hvor får man kjøpt det?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hvor i rosaeste furusbusken får jeg kjøpt det!?

Finner det ikke noen steder, og alle nettbutikker er utsolgt! Ikke si at de har slutta å lage det?

 

Har forresten PS3.

 

Mange som er utsolgt, ja. Men noen ganger må du bestille å vente på at butikken bestiller for deg. Dette tar vanligvis 6 - 9 dager ekskludert leveringstid fra butikken.

Endret av stonhans
Lenke til kommentar

Tenker på å skaffe meg detta sjæl siden det er så billig hos cdon. Er det noe å anbefale eller har det "gått litt av moten" ? De fleste jeg har snakka med som har spilt det sier det er dritbra, særlig online. Er litt skeptisk til fps på konsoll, noen som kan gi meg et lite vink om det er noe å satse på?

Lenke til kommentar
Tenker på å skaffe meg detta sjæl siden det er så billig hos cdon. Er det noe å anbefale eller har det "gått litt av moten" ? De fleste jeg har snakka med som har spilt det sier det er dritbra, særlig online. Er litt skeptisk til fps på konsoll, noen som kan gi meg et lite vink om det er noe å satse på?

 

Kjøp cod4. Det har ikke gått av moten. Det er mange der ute som spiller det enda, å syns det er bedre en cod5

Lenke til kommentar

Nå blir jeg mæd!

Etter å ha ventet siden fredag, fikk jeg pakken i dag, og den inneholdt - COD4 til.... XBOX360!

 

Er det mulig? Jeg har IKKE trykket feil, da et annet spill jeg kjøpte samtidig var i riktig format. Tror cdon at jeg synes det er "greit" at de bare sender et spill til en annen konsoll? Hva gjør jeg nå da? Ser at de har fjernet Cod fra siden nå også :S

Lenke til kommentar
Nå blir jeg mæd!

Etter å ha ventet siden fredag, fikk jeg pakken i dag, og den inneholdt - COD4 til.... XBOX360!

 

Er det mulig? Jeg har IKKE trykket feil, da et annet spill jeg kjøpte samtidig var i riktig format. Tror cdon at jeg synes det er "greit" at de bare sender et spill til en annen konsoll? Hva gjør jeg nå da? Ser at de har fjernet Cod fra siden nå også :S

 

Wow, den der suger. Dårlig av CDON altså, du får sende dem en hissig mail ASAP. Håper de ikke gjør det samme med meg, jeg bestilte Saints Row 2 for 200 der, og nå har visst prisen gått opp til 3 laken. Håper ikke det er sleipe triks de opererer med.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...