Gå til innhold

Dårlig ytelse med bra pc?


Anbefalte innlegg

Hei.

 

Vet ikke om jeg poster på rett sted nå, men.

 

Nå har jeg akkurat kjøpt meg en ny laptop, en Acer Aspire 7730G, som for det meste brukes til WoW-spilling.

Det jeg ikke skjønner er at selv om jeg kjører alt på lavest grafikk, sliter jeg skikkelig med fps'en, i forhold til folk som har dårligere PC'er. Noen som vet hva som kan være galt? Om det kan være innstillinger, eller om det er noe annet?

 

Takk for svar :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 uker senere...

Last ned GPU-Z eller sjekk i enhetsbehandling og skriv hvilken driver som er installert. Skriv den her.

 

I enhetsbehandling, om det står VGA-ett eller annet så har du nok ikke installert noen skjermkortdriver.

 

For å installere skjermkortdriveren må du først få tak i en. Sjekk Acer.no eller noe.

Lenke til kommentar
Har du installert skjermkortdriveren?

 

bumper denne jeg da, siden jeg nettopp har kjøpt denne pc'n selv. Hvordan instalerer jeg skjermkortdriveren? på skjerminnstillinger står det at skjermen kjøres på VGA-skjermkort. Dette kan vel ikke stemme?

 

Det kan ikke stemme i det hele tatt. Ser ut som at den modellen kommer med tre forskjellige grafikk kort. Intel® GM45 Express Chipset with integrated 3D graphics, noe dritt for spill, så har en modell Nvidia Geforce 9300M GS og en modell kommer med Nvidia Geforce 9600M GT.

Ikke lett så si hvilket kort du har, som nevnt last ned GPU-Z og sjekk.

 

http://www.techpowerup.com/downloads/1304/...U-Z_v0.3.1.html

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...