Gå til innhold

White Knight Chronicles - Diskuter


dekar24k

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sansynligvis mitt mest etterlengtede spill, men venter nok på Engelsk versjon. :) Selv om jeg kanskje ikke klarer å vente til det flytter utifra Asia.

Det er ikke ett 'import-friendly' spill siden quest og alt mulig lignende blir fortalt på Japansk, så om du ikke kan dette så må du lete frem en dyptgående guide ved importering.

 

Har lest litt om spillet, og det koster ingenting å spille online, når du spiller.

I byene finner du guildhouse, i guildusene får du rank, og oppdrag alt etter hvor høyt guild-level du er, det er i disse guild-husene du finner online delen, og kan spille ilag med andre folk.

 

Det kom bl.a. nye guild-quest, monster og utstyr som DLC i dag, disse var gratis.

Men regner med at det er DLC som er planen å betale driftskostnader på servere med. :)

 

Men du kan nok alltid spille gratis om du vil. :)

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Sansynligvis mitt mest etterlengtede spill, men venter nok på Engelsk versjon. :) Selv om jeg kanskje ikke klarer å vente til det flytter utifra Asia.

Det er ikke ett 'import-friendly' spill siden quest og alt mulig lignende blir fortalt på Japansk, så om du ikke kan dette så må du lete frem en dyptgående guide ved importering.

 

Har lest litt om spillet, og det koster ingenting å spille online, når du spiller.

I byene finner du guildhouse, i guildusene får du rank, og oppdrag alt etter hvor høyt guild-level du er, det er i disse guild-husene du finner online delen, og kan spille ilag med andre folk.

 

Det kom bl.a. nye guild-quest, monster og utstyr som DLC i dag, disse var gratis.

Men regner med at det er DLC som er planen å betale driftskostnader på servere med. :)

 

Men du kan nok alltid spille gratis om du vil. :)

 

Takk for fin info. Nei, jeg kommer aldri til å importere en Jap version. Det er greit med shoot'em'ups o.l., men ikke RPGs. USA versjonen derimot kommer jeg til å importere med det samme den slippes (med mindre EU får release på likt som US).

Lenke til kommentar

Har også hørt snakk om Q1 release, men hvis det var tilfelle hadde det vel etterhvert blitt kunngjort? Gleder meg uansett massivt, det er altfor lite RPG's å oppdrive disse dager. Last Remnant kommer vel i Juni eller noe, håper det kommer foruten alle de tekniske sviktene som 360-utgaven visstnok led av.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Mer gameplay vid, her er en boss fight.

 

Det ser så rått ut, jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å vente på en engelsk versjon. :wallbash:

 

http://www.gametrailers.com/player/44473.html

Mm. Med voice- acting som kræsjer totalt. Håper det går an å slå på japansk preiking, som på Valkyria Chronicles, eller så klikker det.

 

..jeg driver å føler på meg at verdens desidert dårligste unnskyldning for å lære seg litt kanji kommer pressende på her, gitt. :!:

Lenke til kommentar

Tror nok jeg kommer til å kjøpe det (ESonata), om ingen av vennene mine gjør det og låner meg det.

Problemet mitt er bare jordkloden går for fort rundt sola, både Valkyrie Chronicles og LBP ligger fremdeles i plasten, og jeg har akkuratt åpnet den andre porten i Tomb Raider, og holder på å sage ned masse trær utenfor mitt nye hus som begynner å bli ferdig, og masse overtid på jobben.

Endret av KongRudi
Lenke til kommentar
Tror nok jeg kommer til å kjøpe det (ESonata), om ingen av vennene mine gjør det og låner meg det.

Problemet mitt er bare jordkloden går for fort rundt sola, både Valkyrie Chronicles og LBP ligger fremdeles i plasten, og jeg har akkuratt åpnet den andre porten i Tomb Raider, og holder på å sage ned masse trær utenfor mitt nye hus som begynner å bli ferdig, og masse overtid på jobben.

 

Kjenner meg igjen der. Har rundt 10 PS3 spill nå som jeg såvidt har prøvd og plutselig er dagen over, så det blir ingen tid til spilling. Og når først helga kommer er det alltid noe annet som også skal gjøres.. Sukk. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...