Gå til innhold

BK: 3 bilder av fyrverkeri


bjorna

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Har sett etter, og er ingen fyrverkeri bilder her som ligner så veeeldig på mine, så gir de en sjanse.

Tatt med canon ixus860IS håndholdt med fyrverkerimodus :)

Har den samme ixusen jeg også, men hva er fyrverkerimodus :hmm: ?? ..ble ikke så fine mine ixus-bilder denne nyttårsaften, enda vi aldri har hatt så flott fyrverkeri her som i år, med det "offentlige".

RandiA

Lenke til kommentar
Har sett etter, og er ingen fyrverkeri bilder her som ligner så veeeldig på mine, så gir de en sjanse.

Tatt med canon ixus860IS håndholdt med fyrverkerimodus :)

Har den samme ixusen jeg også, men hva er fyrverkerimodus :hmm: ?? ..ble ikke så fine mine ixus-bilder denne nyttårsaften, enda vi aldri har hatt så flott fyrverkeri her som i år, med det "offentlige".

RandiA

set bryteren på toppen til midtstilt, scn, mellom film og foto, og trykk in set/func knappen. deretter finnes den blandt de forskjellige modusene der :)

Lenke til kommentar
set bryteren på toppen til midtstilt, scn, mellom film og foto, og trykk in set/func knappen. deretter finnes den blandt de forskjellige modusene der :)

Jøss, der var det ja...har ikke sett den muligheten der jeg, har visst brukt det for lite...og da mest macro-funksjonen. Der var det jo mange muligheter...

RandiA

Endret av RandiA
Lenke til kommentar

Dette var jo veldig bra teknisk kvalitet, er imponert siden disse er tatt håndholdt med et kompakt kamera :) Det beviser vel bare at det ikke nødvendigvis bare fett utstyr som skaper gode bilder, vel så viktig for å ikke si mye viktigere er det å ha en god fotograf bak kamera. Du viser her at du behersker kamera og teknikk aldeles utmerket !

 

Bildene er skarpe og med fine kontraster. Som nevnt hvis vi skal pirke, og det skal vi jo her ;) så kunne du kansje lekt litt mere med utsnitt istedenfor og plassere motivet helt i sentrum.

 

Men alt i alt veldig gode bilder som sagt !

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...