Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Spurte om hun ville være med på middag og hun sa.


Gjest Gjest

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Politikk er vel noe av det verste man kan snakke om når det gjelder romantikk.

Gjør alt du kan for å få henne til at hun føler seg trygg på deg, at hun føler seg verdsatt. Er det noe kvinner liker, er det at de blir verdsatt! Prøv å få inn noe som "håret ditt er fint når du setter det opp slikt" eller "jeg liker kjolen der, den fremhever blah blah".

Lykke til! :)

Lenke til kommentar
Politikk er vel noe av det verste man kan snakke om når det gjelder romantikk.

Gjør alt du kan for å få henne til at hun føler seg trygg på deg, at hun føler seg verdsatt. Er det noe kvinner liker, er det at de blir verdsatt! Prøv å få inn noe som "håret ditt er fint når du setter det opp slikt" eller "jeg liker kjolen der, den fremhever blah blah".

Lykke til! :)

Det er ikke noe galt i å snakke om det om hun er intersert. Det er heller ikke sånn at det hjelper noe særlig å gi masse komplimenter. Gi noen av og til sånn at hun vet at du liker henne.

Endret av Camlon
Lenke til kommentar

Man skal som regel styre unna emner som kan skape heftige diskusjoner på first date. Det er emner som mennesker kan relatere kraftige følelser til. Som f.eks. politikk og religion.

Misforstå meg rett, dere kan være uenige og ha en diskusjon om ting på første date. Det viser at du er en selvsikker kar som har egne meninger.

MEN ting som politikk og religion kan bunne så dypt ned i følelsene til et menneske, at det kan virkelig ødelegge en hel first date.

Lenke til kommentar

Dette handler mer om sosial inteligens. Du kan snakke om politikk, men du må ikke starte å debattere. Hvis du kunne tenke deg å være sammen med henne vil jeg anta at hun har noe lignende verdensbilde. Dermed kan dere snakke om uhjelp, skolepolitikk, relgion, global oppvarming, etc.

Lenke til kommentar
Politikk er dumt ja

Takk, for ingen begrunnelse. Politikk er greit hvis dere er interesert i politikk og de politiske samtaleemnene omhandler noe dere er nogenlunde enig i, men trenger ikke å være helt enig. Hvorfor? Fordi de som er politiske intereserte har uendelig å snakke om på den fronten.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...