Gå til innhold
Trenger du råd om juss? Still spørsmål anonymt her ×

Salg av mat i Oslo sentrum om natten


Snusi

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Hørte at det er forbudt å selge varm mat (og lignende) i Oslo kommune på natterstid, dvs fra 0000 eller 0100. Stemmer dette? Hørte at det ble forbudt første januar i år. Dette for å forhindre bråk osv...

 

Nå er jeg verken fra Oslo eller har kjennskap til dette. Høres uansett usannsynlig ut. Alle gatekjøkkener som lever av å selge nattmat ville tapt store summer på dette. Og døgnåpne bensinstasjoner ville også selvfølgelig tapt mye. Tror ikke kommunen noen gang ville fått gjennom et slikt forslag :)

Lenke til kommentar
Hørte at det er forbudt å selge varm mat (og lignende) i Oslo kommune på natterstid, dvs fra 0000 eller 0100. Stemmer dette? Hørte at det ble forbudt første januar i år. Dette for å forhindre bråk osv...

 

Nå er jeg verken fra Oslo eller har kjennskap til dette. Høres uansett usannsynlig ut. Alle gatekjøkkener som lever av å selge nattmat ville tapt store summer på dette. Og døgnåpne bensinstasjoner ville også selvfølgelig tapt mye. Tror ikke kommunen noen gang ville fått gjennom et slikt forslag :)

 

 

Tro det eller ei, det er sant!

Jeg kom nettopp fra Esso nå, og jeg bare hva i svarte huleste, umulig å få en matbit på natta. Sto at det var etter regler fra kommunen.. så prøver å finne den regelen nå. Folk må ha sovet da de godkjente den regelen... hadde jo vært førstesideoppslag i x antall aviser det der..

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...