Gå til innhold

IT-selger jobb ved siden av studier?


Anbefalte innlegg

Noen som vet om "IT-selger" jobber som fungerer bra ved siden av studiene?(fulltidsstudium ved universitet)

Har vært borti account managers som har dette som jobb ved siden av høyere utdanning.

 

Selv brenner jeg for salg og kundeoppfølging, og går nå 2.året av en 3årig bachelor grad innen informatikk.

 

Noen tips til hvilke jobber det kan søkes på?

 

Takker for tilbakemeldinger.

Endret av lokalen
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 3 måneder senere...
Til å "brenne" så fryktelig er du ikke veldig kreativ. :p

 

Hehe, den kan jeg si meg enig. Det skjedde ved at jeg faktisk klarte å slette denne tråden fra "mine tråder".

Ser fremdeles ikke ut som det er noe liv i den trøtte gjengen her på forumet.

 

Er det ingen selgere innen IT bransjen her da, som kan komme med innspill?

Lenke til kommentar

Skjønner godt jeg har vært uklar. Beklager dette.

 

Selger av f.eks følgende:

 

Programvare

PC'er

Konsulenttjenester

 

Altså et "høyere" nivå enn butikkselger.

 

En account manager stilling er typisk: Selge det bedriften har å selge, som nevnt over. Vedlikeholde kunderelasjoner. Fremdrive nye kunder(bedrifter). Holde foredrag.

Lenke til kommentar

Etter å ha jobbet som account manager selv i mange år, så er ihvertfall min erfaring at dette blir en vanskelig jobb å ha som deltid ved siden av et fulltid studie! Vil ikke tro at så mange bedrifter er interessert i å ha en AM/KAM på deltid heller.

 

Dette går jo rett og slett på at man har litt for høye budsjetter til å nå disse på deltid, samtidig som at en AM/KAM gjerne skal være tilgjenlig for kundene sine mellom 8-16 :)

Lenke til kommentar
Etter å ha jobbet som account manager selv i mange år, så er ihvertfall min erfaring at dette blir en vanskelig jobb å ha som deltid ved siden av et fulltid studie! Vil ikke tro at så mange bedrifter er interessert i å ha en AM/KAM på deltid heller.

 

Dette går jo rett og slett på at man har litt for høye budsjetter til å nå disse på deltid, samtidig som at en AM/KAM gjerne skal være tilgjenlig for kundene sine mellom 8-16 :)

 

Er denne type "greit" jobb å søke på etter 3årig IT utdannelse. Eller er 2år ekstra å forakte? Kunne du kommet med litt informasjon rundt denne jobben? Hvordan du trives. Typisk arbeidsdag. Lønn osv.

 

Setter veldig pris på det! Takker for svar så langt til alle sammen!

Endret av pralinaen
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...