Gå til innhold

Sony- Ericsson W595


Anbefalte innlegg

Like før jul bestemte jeg meg for at ny telefon måtte i hus. Men hvem skulle jeg velge? Skulle jeg velge en stor telefon med tungt OS, eller en liten nett en med noe færre funksjoner. Etter å ha hatt flere telefoner med tunge OS (Qtek, HTC, Symbian, UiQ) ville jeg gå for det enkle. Musikk og underholdning skulle stå høyt i kurs.

 

Derfor ble det W595...

 

Mitt førsteinntrykk var at den var helt lik min kones W890i (funksjonsmessig). Noe som er nesten rett...

 

Telefonen blir skrytt opp i skyene musikkmessig. Her er jeg noe uenig. Synes både min tidligere Sony-Ericsson W960i og HTC S710 hadde en god del bedre lyd - uansett headset.

Musikkspilleren i seg selv er enkel å forstå og lett å navigere seg rundt i.

 

Spill kan enkelt lastes ned fra nett og mulighetene her er MANGE... For de som liker slikt.

 

Vipper man telefonen til siden følger skjermen med. Ikke akkurat nødvendig på en slik telefon, men likevel snedig. Greit å ha om man skal se film o.l.

 

W595 er ellers så godt som lik tidligere modeller fra S-E, med unntak av noen flere programmer.

 

Jeg er hvertfall forholdsvis fornøyd med kjøpet. Musikkspilleren skuffer, men etter å ha hatt tunge OS er dette en drøm. Fryktelig lei av å vente på at ALT skal åpne seg.

 

Det var bare mine inntrykk -kjapt & gæli-

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...