Gå til innhold

24 sesong 7 og Redemption på TV2, spoilerfritt!

Anbefalte innlegg

Skrevet
Hvorfor i all verden avslørte Tony seg for Jack? Bare flaks for Tony at Jack ikke klarte å si noe etterpå.

Lurte litt på det samme. Tror ikke Tony og Jack er kompiser i episode 20 for å si det sånn :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)
Zeph, det er jo bare Jack som kjenner til Tony og han prater jo ikke som vi så. Får håpe Kim har litt mer vett i skolten og kommer til unnsetning for Jack.

Om han får medisinsk behandling og kan prate eller kommunisere med andre vil han kunne informere Renée.

Endret av Zeph
Gjest Slettet-EIV2CS
Skrevet

Om fem uker det sommerferie.

Skrevet

Håper bare at det blir en syyk sesongavslutning! Hvis nivået holder seg de siste episodene, eller blir bedre, er dette uten tvil den beste sesongen noensinne!

Skrevet

Denne sesongen har innfridd forventningene! Jeg leste om 24 på Fox sin hjemmeside for litt over et halvt år siden og da sa de at dette skulle bli den beste sesongen sålangt, det syns jeg dne har vært også :)

Skrevet
Jeg leste om 24 på Fox sin hjemmeside for litt over et halvt år siden og da sa de at dette skulle bli den beste sesongen sålangt

Fox er vel ikke helt habile i denne saken x) Men er enig i at dette nok er den beste sesongen. Som jeg har sett, i alle fall.

Skrevet

Kanskje greit å publisere resten av TV2s sendeplan for 24 denne våren:

Mandag 25. mai: Ep 21, 22 (dobbeltepisode)

Mandag 1. juni: Ingenting pga. fotball

Mandag 8. juni: Ep 23, 24 (dobbeltepisode)

Kilde: TV2.no

Jeez, hvis de absolutt skal sende fotball 1. juni, kan de i det minste sende sesongavslutningen av 24 søndagen før... -.-

Skrevet

Jeg sprakk nå, har skaffet meg resten av episodene fra amerikansk sendeskjema.

Like greit når sesongen er ferdig der tenkte jeg. Ser de i helga :p

Skrevet

Hehe, sant det, NiRaM, fristende. Oppholder meg med sesong 4 jeg, da... Så venter jeg heller på TV2. Som ligger 3 uker etter.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...