Gå til innhold

Kjøpt PS 3 - hvilke spill er "must-have"? (Alle sjangere)


jalla9

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Mange bra anbefalinger her, skal kjøpe ps3 i neste uke så spill jeg har bestemt meg for å kjøpe med engang er : gta4, Metal gear solid 4 , Vurderer Need for speed undercover også ( noen som har testa?)

Uncharted og Assassin`S Creed ( har komt igjennom det på PC men spillet er så fantastisk at jeg har lyst å runne det på ps3 og)

Lenke til kommentar
Mange bra anbefalinger her, skal kjøpe ps3 i neste uke så spill jeg har bestemt meg for å kjøpe med engang er : gta4, Metal gear solid 4 , Vurderer Need for speed undercover også ( noen som har testa?)

Uncharted og Assassin`S Creed ( har komt igjennom det på PC men spillet er så fantastisk at jeg har lyst å runne det på ps3 og)

 

 

Hvis du likte Assasins Creed ,kanskje du kommer til å like Prince Of Persia?

 

Og jeg ville heller valgt Midnight Club: L.A fremfor NFS: Undercover ( ja jeg har spilt begge). :)

Lenke til kommentar

takk for tips Paisley, skal sjekke ut prince of persia.

 

Hmm skeptisk til Midnight club tho :p har værken prøvd NFS:undercover eller det. men utifra bilder så virka bilene og sånt bedre på NFS :p Meeen det er vell gameplayet som er bedre på midnight club går jeg ut fra?

 

Har hørt at det skulle være noe anderledes med kjøremåten på undercover iforhold til de andre versjonene? dårligere på ett vis, men mer realistisk syns jeg at jeg leste en plass. rett meg om jeg bare snakker bullshit her :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...