Gå til innhold
Trenger du hjelp med internett og nettverk? Still spørsmål her ×

ADSL abonnement


Anbefalte innlegg

Hei!!

 

Nå har jeg hatt Tiscali abonnement siden 19/2-03, men har nå sagt opp mitt abonnement der p.g.a bare rot og surr fra dem. Skal nå tegne ett nytt abonnement fra en ny aktør men er litt i tvil om hvem jeg skal gå til.

Tele 2 kan være en mulighet, men vet ganske lite om dem ang. hastighet, kundeservice etc. Hvis det er noen med gode erfaringer fra andre aktører som vil dele disse med meg hadde jeg vært takknemlig. Jeg bor i Larviks området hvis det skulle ha noe og si.

 

 

Znoken

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har selv Bluecom 1024/256 linje og den har fungert ypperlig.

Veldig enkelt å sette opp. Kjører med 5 pc'er som får tildelt ip fra bluecom(DHCP) Det er egentlig maks 3 ip'er, men jeg har hatt opptil 6 maskiner tilkoblet samtidig.

 

Nextgentel har jeg ikke noe erfaring med selv, men de er i allefall billigere enn bluecom.

Lenke til kommentar
Jev vil anbefale NGT på det sterkeste! :woot:

 

Joda, greit at du anbefaler NGT for jeg har hørt mye positivt om dem. Det eneste jeg har og utsette på NGT er at de har en like forferdelig kundeservice som Tiscali. Mulig at dette har blitt rettet.

 

Hva med Tele2? Har hørt at de har en kjempeservice bl.a. en bra hastighet.

 

Znoken

Lenke til kommentar
Jev vil anbefale NGT på det sterkeste! :woot:

 

Joda, greit at du anbefaler NGT for jeg har hørt mye positivt om dem. Det eneste jeg har og utsette på NGT er at de har en like forferdelig kundeservice som Tiscali. Mulig at dette har blitt rettet.

 

Hva med Tele2? Har hørt at de har en kjempeservice bl.a. en bra hastighet.

 

Znoken

 

Vel jeg må vente i 30min for å nå frem på kundesevice...men er det så sinsykt drit om du må vente litt?! man bruker ikke kundeservice mer enn 1-2 ganger i løpet av ett år. Ivertfall ikke jeg :roll:

Lenke til kommentar

Jo jo, 30 min er forsåvidt ikke så lang tid. Har som sagt Tiscali og der har jeg mange ganger sittet 40-60 min uten og få svar. At man ikke bruker kundeservice mer en 1-2 ganger i året gjelder dessverre ikke Tiscali brukere. Se andre tråder om Tiscali. Hadde det kun vært 1-2 ganger i året så tror jeg ikke noen hadde giddet og skrevet om Tiscali sine store problemer. Det skal ikke være nødvendig og ringe kundeservice annen vær dag.

 

Znoken

Lenke til kommentar
jeg har bare brukt tele2 en uke. Men jeg har ringt kundeservice 2 ganger, de svarer kjapt. Mail har jeg osgå fått svar på etter 2 dager. Men alt jeg har påpekt har blitt rettet på ganske så raskt.

Hastigheten de har lovet, er også riktig.

 

Kan anbefale Tele2

 

:D Så du mener Tele2 er og anbefale med andre ord eller?? :roll:

 

Znoken

Lenke til kommentar
Jev vil anbefale NGT på det sterkeste! :woot:

 

Joda, greit at du anbefaler NGT for jeg har hørt mye positivt om dem. Det eneste jeg har og utsette på NGT er at de har en like forferdelig kundeservice som Tiscali. Mulig at dette har blitt rettet.

 

Hva med Tele2? Har hørt at de har en kjempeservice bl.a. en bra hastighet.

 

Znoken

 

Vel jeg må vente i 30min for å nå frem på kundesevice...men er det så sinsykt drit om du må vente litt?! man bruker ikke kundeservice mer enn 1-2 ganger i løpet av ett år. Ivertfall ikke jeg :roll:

 

Måtte ringe kundeservice en par ganger denne uken, men det var pga min egen feil (Glemte ei regning) og hver gang tok det mellom 15-25 minutter og komme igjennom. Når det er sagt så må jeg si at når jeg først fikk dem på tråden så var de greie å ha med å gjøre og problemet løste seg meget fort.

Lenke til kommentar

Jeg hadde Bluecom men fikk aldri den hastigheten jeg betalte for. Kontaktet BC flere ganger; de sa de hadde byttet noen rutere og at ting skulle rette seg. Etter 4mnd ga jeg opp og byttet til NGT. Får bedre hastighet enn jeg betaler for. Veldig fornøyd. Kundeservice er så som så.

 

Forøvrig mottok jeg faktura fre BC 4 måneder etter at abonnementet var sagt opp. Var et slit å få faktura-avdelingen til å forstå at jeg ikke lenger var kunde hos BC.

 

Hører mye godt om T2 og NGT.

Lenke til kommentar

Vil anbefale Nextgentel!

Super stabil linje og du får alltid mer enn du betaler for..

Ikke sånn telenor sjit; du bestiller 704 og får 600 på test liksom:)

Og ikke minst, modemet må ikke restartes til tider og utider og du er oppe faktisk hele døgnet:)

NGT ER BEST!

Har aldri hatt problemer med dem.. og jeg kjenner MAAANGE

som kan anbefale dem

 

Go for it! Choose NGT :woot:

Lenke til kommentar

IKKE TELENOR!! *lol* Vi måtte vente i et halvt år før vi fikk det *fryse på ryggen*

 

Gef: 1248K/512K <---fins det? *ø* elelr mente du 1024/512Kbps? :)

 

Selv har jeg Telenor 1024/256KBPs....skulle ønske det var 1024/512

 

Syns jo at bredbånd høres fristende og billig ut da... ( www.bredband.no )

Lenke til kommentar

Kan absolutt anbefal NextGenTel på det sterkeste. Sitter ikke på ADSL lengre (fikk NGT SHDSL for to dager siden :D ), men på ADSL-linjen jeg hadde fikk jeg alltid mere båndbredde enn det de har oppgitt, og for relativt grei pris!

 

Men de har et stort problem med kunderservice, og spedisjonsrutiner. På morgenen den den dagen jeg skulle bytte abonm. kuttet de den gamle linjen, men budet med den nye routeren kom ikke, så jeg ringte kundeservice samme dag, ventet kanskje 45 minutter på svar ): der sa de at det ikke bestilt noen forsendelse til meg, men det skulle han fikse; han skulle sende pakken med express, så jeg ville ha routeren snart. Da jeg ringte neste kveld (ventet 65 min på svar, for budet kom aldri :evil: ), stod det ingenting i systemet om at jeg skulle få tilsendt ny router, men de skulle fikse opp i det, og noen skulle ringe meg neste dag. Så neste dag ringte de og sa at routeren skulle komme med ekspress neste dag, og det gjorde den :)

 

har opplevde å taste menyvalgene, for så å bli sendt til bake til start igjen... ringte opp igjen, men det var samme kjøret - skjedde 7 ganger før jeg kom igjennom :roll:

 

Men så fort man kommer på nett, funker ting veldig bra... har også virket veldig stabilt for meg!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...