Windoge Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Kjøpte aldri Clear Sky fordi det var så mange bugs som endte opp med å ødelegge oppdrag i form av ubalanserte lag, fiender/allierte som aldri kom når de skulle, osv. Ser det har kommet minst 4 patcher siden den gang. Vil disse patchene løse disse store problemene med spillet, eller er det fremdeles så mange bugs at spillet ikke er verdt å anskaffe?
Killarfromspace Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Kjøpte aldri Clear Sky fordi det var så mange bugs som endte opp med å ødelegge oppdrag i form av ubalanserte lag, fiender/allierte som aldri kom når de skulle, osv. Ser det har kommet minst 4 patcher siden den gang. Vil disse patchene løse disse store problemene med spillet, eller er det fremdeles så mange bugs at spillet ikke er verdt å anskaffe? Jeg har egentlig aldri møtt på en bug før i CS. Men patchene fixer som regel alt.
Windoge Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Skrevet 1. januar 2009 Så nettopp Gametrailers, IGN og Gamespot sine videoomtaler, og alle trekker ned spillet pga evig mange bugs. Veldig rart om du ikke har merket noe til de, men bruker du patchene?
Killarfromspace Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Så nettopp Gametrailers, IGN og Gamespot sine videoomtaler, og alle trekker ned spillet pga evig mange bugs. Veldig rart om du ikke har merket noe til de, men bruker du patchene? Ja jeg bruker patchene. De eneste bugsa som kansje kommer til og irritere deg er om squadsa i spillene ikke gidder og bevege seg til capture pointsa.
Killarfromspace Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Så nettopp Gametrailers, IGN og Gamespot sine videoomtaler, og alle trekker ned spillet pga evig mange bugs. Veldig rart om du ikke har merket noe til de, men bruker du patchene? Ja jeg bruker patchene. De eneste bugsa som kansje kommer til og irritere deg er om squadsa i spillene ikke gidder og bevege seg til capture pointsa. Men patcha fixer det. Husk og skaff deg mods da
andi_c Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg har heller ikke møtt på noen bugs etter det jeg kan huske, så jeg vil anbefale deg å kjøpe spillet
Windoge Skrevet 3. januar 2009 Forfatter Skrevet 3. januar 2009 Jeg har heller ikke møtt på noen bugs etter det jeg kan huske, så jeg vil anbefale deg å kjøpe spillet Etter å ha installert patch, altså?
Killarfromspace Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Jeg har heller ikke møtt på noen bugs etter det jeg kan huske, så jeg vil anbefale deg å kjøpe spillet Etter å ha installert patch, altså? Yep, best og kjøpe clear sky på steam. Men nå som euron har blitt dyrere så kjøp den i butikken.
sunzi Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Kjøpte aldri Clear Sky fordi det var så mange bugs som endte opp med å ødelegge oppdrag i form av ubalanserte lag, fiender/allierte som aldri kom når de skulle, osv. Ser det har kommet minst 4 patcher siden den gang. Vil disse patchene løse disse store problemene med spillet, eller er det fremdeles så mange bugs at spillet ikke er verdt å anskaffe? Patchene har fjernet de aller fleste bug'ene. De få som er igjen får i alle fall ikke spillet til å kræsje (jeg vet om bare én veldig original gamer som har fått til akkurat det. Amerikaner, selvfølgelig, en sånn en som "bor" i Sonen). Fremdeles er "faction wars" av og til vanskelig. Det er meningen at de skal være vanskelige av og til! Det er forøvrig enda en patch rett rundt hjørnet. Her er litt drahjelp for begynnere: http://www.vedvannkanten.com/Spill/engClearSky.html Så bare kjøp Clear Sky. Stalker-spillene ligger fremdeles langt foran alt annet når det gjelder tilnærmelsesvis "realistiske" spill for gamere som ikke bare er interessert i skyte alt i småbiter. sunzi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå