1234asdf1234 Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Vel, jeg har store problemer her; I dag når jeg skulle slå på datan og gjøre prosjektoppgaver så får jeg en blå feilmelding som varer i et hundredelssekund før den slår seg av. Jeg skjønte med en gang at det ikke var noen annen utvei enn å formatere og reinstallere (skjedd før). Men her kommer det store problemet: Jeg vil ikke boote cden fra BIOS, jeg vil legge inn det i fra dos på en måte.. Da blir det mye mer stabilt! Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det?
Dr3as Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 vel det at du mener det blir mere ustabilt mååå jo være tull(etter min mening). men her er oppskriften. skaff deg en bootdisk til windows med cdromdriver, gjerne til 98 eller no, så booter du med den, velger at den skal starte opp med cd-rom, så går du til stasjonen der cd-romen er. deretter i i386 mappa på cd'n. så starter du instalasjonen ved å kjøre winnt fila.
osse-mon waits for alice Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 boot inn i dos, gå inn på cd'en, i katalogen i386, og kjør fila winnt.exe Da starter installasjonsprogrammet...
zuhr Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 hm fiks deg en bootdisket som støtter cdrom ting. Så går du i i386mappa starter install ved å skrive install eller setup. Evt kan du lage 4bootdisketer til windowsen din. Mer hjelp via install -help eller noe slikt..
Duron rocks Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 har aldri vert borti at det blir mer stabilt.... men istedet for å formatere hele HD`en : Hvorfor ikke installere et "backup" system for å reinstallere XP når det krasjer?? -Det er jo sinnsykt tungvint å måtte formatere og miste alt man har. (Bare husk å legg inn 98 på en FAT32 disk da.)
Spaz Skrevet 10. april 2003 Skrevet 10. april 2003 Jeg vil ikke boote cden fra BIOS, jeg vil legge inn det i fra dos på en måte.. Da blir det mye mer stabilt! Noen som vet hvordan jeg kan gjøre det? Det blir nok ikke mer stabilt. Enten du booter fra CD'en eller starter fra Dos-modus, så blir de samme filene installert av det samme installasjonsprogrammet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå