Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Betatt på kort tid


Gjest Bamioum

Anbefalte innlegg

Gjest What to do, what to do

I sommer reiste jeg med familien til Mallorca, er 17 (snart 18), på flyplassen når vi landa la jeg merke til ei spesiell jente. Jeg ble rett og slett utrolig betatt på kort tid, hun skulle ikke til samme hotell som oss.

 

I løpet av de to ukene tenkte jeg faktisk litt på henne. Så henne igjen på flyplassen når vi skulle hjem igjen, vi fikk øyekontakt noen ganger og jeg tenkte lenge på å slå av en prat når alle stod å venta på bagasjen ved bagasjebåndet. Men jeg gjorde ikke det.

Selv er jeg fra vestlandet, men dro fra Gardermoen pga. storfamilien som vi reiste med, så hun bor sikkert på østlandet.

 

Utrolig irriterende dette her, vet ikke hva jeg er mest irritert over; At jeg ikke tok kontakt og er sur på meg selv, eller det at jeg ikke vet noe om henne fordi jeg ikke slo av en prat.

 

Selv om det er noen måneder siden (juli-august), så tenker jeg ikke på det når jeg er på skolen, eller opptatt med ting og tang, men tenker på det i ny og ne.

 

Hva burde jeg gjøre? Har prøvd å lete litt på facebook, men ganske så umulig. Men hvem vet, kanskje jeg kommer over profilen hennes en gang, eller noe sånt.

 

Men jeg tenker jo også "Wtf, jeg så henne to ganger, før og etter sydenferien" no big deal.

Noen tips? (Laga en tråd for en stund siden, men laget en ny nå)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvorfor tabbet jeg meg ut? Det var ikke at vi kikket på hverandre i 10 minutter. Og hun kunne like godt ta kontakt, jeg tabbet meg ut for meg selv kanskje ja. Er nok det at jeg er sur på meg selv.

Lite oppløftende svar må jeg si. :p

 

Og det å lete henne opp ser jeg på som umulig, ser ikke for meg hvordan det skulle ha gått for seg.

Move on process in progress. :hmm:

Lenke til kommentar

Det var mest for å være litt morsom.. Var nok ikke noe "positivt" svar jeg ga, men slik er det bare..Jeg er sikker på at jeg "spolerer" minst ett par mulige per dag fordi jeg ikke ønsker å ta kontakt. Det som er greit å gjøre er å trene på å kontakte mindre attraktive mennesker først slik at man blir vant til å tilnærme seg andre mennesker. Trening gjør mester vet du. Så når du en dag møter ei slik jente på nytt så gjør du ikke feilen ved å bli stående å måpe men heller går bort til henne og begynner å prate om løst og fast..

Lenke til kommentar

Jeg har egentlig ingen problemer med å nærme meg jenter, det var liksom noe spesielt dette her.

Men vet hvertfall at neste gang står jeg ikke å tenker på utfallet, men går bort. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Haha, sa aldri jeg skulle lete til jeg fant henne, men at det kunne jo være jeg kom over profilen hennes en gang.

Men nei, ingen resutlater. Er jo så godt som umulig det.

 

Er dritt når sånt skjer ja. Har ikke noe å gå etter egentlig, så er jo ganske umulig ja. Skal ikke stalke henne, hadde ikke vært mulig heller så. :p

Lenke til kommentar

Du kan ikke forandre fortiden. Det er hjelper overhodet ingen verdens ting å sitte og gruble over dette mer. La det gå. Om hun var deilig kan du jo tenke på henne når du fapper. Bare ikke gidd og sitt og vær sur på deg selv for ting du gjorde og ikke gjorde i fortiden. Det får du ingen ting ut av, bortsett fra en masse undødvendig frustrasjon.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...