Gå til innhold

Er det noe vits å fortsette å spille Lego Batman etter at man har gått gjennom alle seks episodene?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg elsket gode, gamle Lego Star Wars II, og Lego Indy og Lego Batman har helt klart sine fordeler. Var litt skuffet over Indy, men Lego Batman er helt klart på en solid andreplass. Problemet er bare at jeg har fire brett igjen med skurkene, så hva skal man gjøre etter det? Er det noe vits å fortsette?

Så vidt jeg vet gjør de sorte Batman-brikkene ikke noe som helst annet enn at man får et trofe når man har alle, og Power Brick gjør ikke noe annet enn å gi deg juksekoder du kan kjøpe. Får man super hero / villain i alle brettene åpner man et hemmelig brett for heltene eller skurkene, avhenging av hvilken kampanje man spiller.

Så alt i alt, får man noe av interesse når man fullfører spillet 100%?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Min lillebror spiller dette ganske mye. Han har gått igjennom spillet 1 gang nå. Han snakker om det hele tiden, så jeg har lært litt jeg også. Han har runna spillet, men han spiller banene på nytt igjen. Kanskje og prøve og ta banene på tid. Velg de banene du synnes er best. Og ta en "speed-run" igjennom banen. Også prøver du og slå rekorder også videre?

Nå er det jo spørs hvor mye lysten du er på og spille spillet om igjen. :)

Skrevet (endret)

Noen har interesse for dette også :) Smaken er som baken!

Broren min har i hvert fall veldig interesse for dise Lego spillene. Samt at han elsker og bygge Lego. Han er 10 år da. Men selvom spillene sier 7+, trenger man jo ikke og være barnslig for og spille spill med denne aldersgrensen.

Endret av Kristian94
Skrevet (endret)
Lego Batman? Lego Batman? gud gi meg styrke...

Lego-spillene er faktisk ganske underholdende med god humor. Lego Star Wars var en av de bedre spillene jeg spilte ifjor, og er enda bedre om du har noen å spille sammen med. Jeg har ikke prøvd Lego Batman enda, men har hørt at det skal være av samme kvalitet.

Endret av Syvertsen
Skrevet

Sattern, ta en titt på disse filmene før du sier det er dårlig. ;)

http://www.youtube.com/watch?v=Ikd_9W6Mkic

Jeg elsker Lego-spillene, og jeg har rukket å bli 31 år allerede. Det høres kanskje ut som barnslige spill, men faktisk er de svært morsomme. Humoren er på topp hele veien, og selv om gameplayet er litt enkelt skal det en del til for å fullføre dem 100%. Det er veldig mange ting å gjøre her.

Grunnen til hvorfor jeg spør er fordi jeg ikke ser noe som helst poeng i å åpne nye ting lengre.

Skrevet
Lego Batman? Lego Batman? gud gi meg styrke...

Hva i alle dager er det som er så gale med å spille Lego Batman da? Jeg har testet demoen og synes det var artig. Kommer nok til å kjøpe det selv når det er på tilbud.

Skrevet

HA! Da skulle _nouse4aname_ vært ute og tittet på Play.com for etpar uker siden. Da solgte de spillet til £17,99, og er ikke det et realt tilbud veit ikke jeg.

Kan vel også legge til at Platekompaniet selger det for 299 nå.

Lego Indiana Jones er et utrolig bra spill. Har ikke orket å fullføre det 100%, men er nesten 97% ferdig. Lego StarWars er jeg ikke like gla i. Håper jeg blir like gla i Batman som med Indy.

Skrevet

Jeg likte Lego Star Wars 1 fordi det var det første Lego-spillet av denne typen, men det trakk noe voldsomt ned at det bare var episode 1-3. LSW2 derimot har episode 4-6 og en god del oppdateringer og forbedringer, og er favoritten min så langt. Lego Indy burde ha fungert, men det er ikke nok unike karakterer (vi har Indy og... øh... de andre) :p Lego Batman har mer enn nok karakterer å velge mellom, skjønt det er en overdose fiender. De snille er stort sett Batman og Robin, i tillegg til at vi kan åpne Batgirl og Nightwing som spillbare. På den annen side har Batman og Robin veldig mange forskjellige drakter å leke med, noe som gjør at vi faktisk ikke trenger flere enn dem. ;)

Men nok om det. Gleder meg til neste Lego-spill, selv om det går mange rykter om at det bare blir Harry Potter. Jaja... har ikke noe imot HP, men er rimelig lei bøkene, og ser ikke helt hvordan karakterne skal bli noe særlig forskjellige fra hverandre. Enten er de svært sterke (Hagrid) eller trollmenn/damer (alle andre). ;)

Skrevet
Takker for tipset newman221. Ser de har det der til £17.99 på PS3. Blir det under 200,- ?

Pundet ligger akkurat rett over 10kr nå. Så spillet koster 181kr sånn ca.

Alle valutakurser finner du på toll.no.

OG finner man et godt tilbud på play.com, bestiller man med én gang. Ofte forsvinner tilbudene etter en time eller en dag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...