Sweeneytom Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Hei! kikket litt rundt, men finner ikke juksekoder til GTA IV.. Noen som har noen???
anonymouse Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Noen som vet om det er mulig å permanent disable wanted level med en cheat eller hack eller no? Er lei av å få purken etter meg når jeg selv leker onkel politi Problemet med wanted level cheaten er at man må skrive den inn selv, og så ringe... og blir man skutt på, så resetter hele dritten...
Demetriuz Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 http://www.cheathappens.com/cheat_index.asp?titleID=14338 her er de fleste kodene! det er også Trainere her men da må du ha unlimited account som koster penger"/
anonymouse Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Hmm, får ta meg en titt på trainerne som finnes på gratissidene. Forhåpentligvis har en av dem en slags automatisert wanted level removal thing-a-majig
deaktivert443556 Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Bruker du PC? Her er en mod som gjør at politiet ikke følger etter deg http://www.gtaforums.com/index.php?showtopic=389035
anonymouse Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) FANTASTISK! Tusen takk! Enda en fordel med PC over konsoller, også... hvertfall for øyeblikket. Regner med at konsollene fortsetter å bli mer og mer like PC'er Endret 3. januar 2009 av anonymouse
anonymouse Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Ah crap, I spoke too soon... Får ikke Alice til å funke. Den bare hopper ut når den er ferdig med å loade.
kjermy Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Erm... Det er bare å finne kategorien cheats i menylista på mobilen, så er alle cheatsa du har brukt tidligere der
Demetriuz Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 Ah crap, I spoke too soon... Får ikke Alice til å funke. Den bare hopper ut når den er ferdig med å loade. http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_gr...ft_auto_4.shtml hær er en del Trainere som er gratis. * Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +10 TRAINER * Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +5 TRAINER Beta 1.0c * Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +4 TRAINER Beta 0.5 * Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +2 TRAINER * Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +3 TRAINER * Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +1 TRAINER * Grand Theft Auto 4 SAVEGAME [story Mode 100%] * Grand Theft Auto 4 SAVEGAME [37%]
anonymouse Skrevet 4. januar 2009 Skrevet 4. januar 2009 Den Radiance +10 ser bra ut... har no police option også Snodig at den bruker numpad dog, hva om man flyr helikopter?
Demetriuz Skrevet 12. januar 2009 Skrevet 12. januar 2009 Ah crap, I spoke too soon... Får ikke Alice til å funke. Den bare hopper ut når den er ferdig med å loade. Jeg prøvde også Alice no wanted level scripten, hopper ut her og:(
Nostalgisk Skrevet 15. januar 2009 Skrevet 15. januar 2009 (endret) Noen som vet om det er mulig å permanent disable wanted level med en cheat eller hack eller no? Er lei av å få purken etter meg når jeg selv leker onkel politi Problemet med wanted level cheaten er at man må skrive den inn selv, og så ringe... og blir man skutt på, så resetter hele dritten... finnes noen mod'er som gjør at politiet ikke ser deg,de vet du har gjort noe galt,men de reagerer ikke på deg under utrykning.altså du går fri,mens politi-bot'ene bare surrer. ellers så finnes det en annen. der reagerer politiet på deg og de ser deg,men politet har ingen skytevåpen,kun bare never. easy match med andre ord;P Endret 15. januar 2009 av SLIguy
fletteloff Skrevet 21. januar 2009 Skrevet 21. januar 2009 Noen som vet om det er mulig å permanent disable wanted level med en cheat eller hack eller no? Er lei av å få purken etter meg når jeg selv leker onkel politi Problemet med wanted level cheaten er at man må skrive den inn selv, og så ringe... og blir man skutt på, så resetter hele dritten... finnes no cop mode eller noe slikt til pc, til x360/ps3 vet jeg ikke ;|
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå