Gå til innhold

juksekoder til GTA IV

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Noen som vet om det er mulig å permanent disable wanted level med en cheat eller hack eller no? Er lei av å få purken etter meg når jeg selv leker onkel politi :)

Problemet med wanted level cheaten er at man må skrive den inn selv, og så ringe... og blir man skutt på, så resetter hele dritten...

Skrevet (endret)

FANTASTISK! Tusen takk! ;)

Enda en fordel med PC over konsoller, også... hvertfall for øyeblikket. Regner med at konsollene fortsetter å bli mer og mer like PC'er :)

Endret av anonymouse
Skrevet
Ah crap, I spoke too soon...

Får ikke Alice til å funke. Den bare hopper ut når den er ferdig med å loade.

http://m0003.gamecopyworld.com/games/pc_gr...ft_auto_4.shtml hær er en del Trainere som er gratis.

* Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +10 TRAINER

* Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +5 TRAINER Beta 1.0c

* Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +4 TRAINER Beta 0.5

* Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +2 TRAINER

* Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +3 TRAINER

* Grand Theft Auto 4 v1.01 (v1.0.1.0) +1 TRAINER

* Grand Theft Auto 4 SAVEGAME [story Mode 100%]

* Grand Theft Auto 4 SAVEGAME [37%]

:thumbup:

• 2 uker senere...
Skrevet
Ah crap, I spoke too soon...

Får ikke Alice til å funke. Den bare hopper ut når den er ferdig med å loade.

Jeg prøvde også Alice no wanted level scripten, hopper ut her og:(

Skrevet (endret)
Noen som vet om det er mulig å permanent disable wanted level med en cheat eller hack eller no? Er lei av å få purken etter meg når jeg selv leker onkel politi :)

Problemet med wanted level cheaten er at man må skrive den inn selv, og så ringe... og blir man skutt på, så resetter hele dritten...

finnes noen mod'er som gjør at politiet ikke ser deg,de vet du har gjort noe galt,men de reagerer ikke på deg under utrykning.altså du går fri,mens politi-bot'ene bare surrer.

ellers så finnes det en annen. der reagerer politiet på deg og de ser deg,men politet har ingen skytevåpen,kun bare never. easy match med andre ord;P

Endret av SLIguy
Skrevet

finnes no cop mode eller noe slikt til pc, til x360/ps3 vet jeg ikke ;|

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...