SpecialForce Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 (endret) Hei alle sammen. Når jeg var liten spilte jeg et spill der jeg løp rundt og samlet bokstaver og sånt, i spillet så var det meningen og finne bokstaver og sånt. Inni spillet mener jeg å huske det var en eller annen slags "bokorm" og masse dilldall. Dette er så lenge siden at jeg ønsket å oppfriske nostalgian av dette pixelspillgreiene. Jeg er veldig sikker på at det kan ha vært spilt på windows 3.11 eller lignende. Det dumme er at jeg ikke husker hva slags operativsystem det var og sånn da jeg på den tiden var mer opptatt av spill enn data. Jeg skjønner at dette er litte og gå på, men tror spillet heter ord eventyr eller ordeventyr. Takk for all hjelp som triller inn Det er ikke Wiggins in storyland Til dere som leser denne tråden en gang: Svaret var ordeventyret Endret 16. mai 2009 av SpecialForce
CP-Monkey Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Trodde kanskje det kunne være packman når jeg så emnetittelen Ahhh...de gode gamle barndomsårene, herlig
radiohodet Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Eh... Wiggins in storyland? http://en.wikipedia.org/wiki/Wiggins_in_Storyland
SpecialForce Skrevet 1. januar 2009 Forfatter Skrevet 1. januar 2009 Nei, ikke wiggins in storyland, men ikke dumt forslag
SpecialForce Skrevet 2. januar 2009 Forfatter Skrevet 2. januar 2009 Fant ikke tråden når jeg skulle spørre.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå