klopklop Skrevet 30. desember 2008 Skrevet 30. desember 2008 Hei, klarer ikke å få installert msn messenger på dataen min. har windows vista ultimate 64x. Etter installasjonen er ferdig, kommer det opp at msn messenger ikke ble installert. Noen som har opplevd noe lignende? for jeg kommer ikke på noe som helst her:s Takk på forhånd
cliffme Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Prøvde du herfra? http://download.live.com/messenger
sedsberg Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Tror microsoft har fjerna x64-støtte. Du kan muligens installere en litt eldre versjon. Fikk selv ikke installert nyeste på en maskin med XP x64 men fungerte topp med en litt eldre versjon jeg hadde liggende.
Vakuum Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Tror microsoft har fjerna x64-støtte. Du kan muligens installere en litt eldre versjon. Fikk selv ikke installert nyeste på en maskin med XP x64 men fungerte topp med en litt eldre versjon jeg hadde liggende. Ja, tror også de har gjort det. </omgz> Bruk linken som ble postet over, fungerer ikke den så er det noe annet som "forstyrrer" installasjonen. Forsøk å restart en gang.
Flimzes Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Dette er både riktig og feil. Microsoft har fjernet 64bit støtte fra windows xp installeren. Det er derimot støttet i messenger, og skal også være støttet i vista sin installer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå