Runningback Skrevet 31. desember 2008 Skrevet 31. desember 2008 Husker ikke noe om akkurat det.. hmm , jo da. husker med sverd så klatra/hoppa jeg opp veggene, og sprang på veggene
Creowks Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 GunZ er som S4 League, bare at S4 virker som en bedre (og mer oppgradert?) versjon av GunZ. Jeg anbefaler S4 League; veldig artig spill.
head_hunter Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Nei, alt er 100% gratis ser først nå at det som er gratis er en demo bruker, så hva er fordelene om man oppgraderer til et medlemskap bruker Trodde det var gratis jeg, altså helt gratis ingen opgraderinger.
Gaarulf Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Er ett eller annet med Hellbourne units, og 2 ekstra slots som er ingame tingene, Offgame så ser du resultater, laddere og replays. Gunz, er veldig matrix aktig, og veldig mye å sette seg inn i (K-Style, E-style og D-Style var vel "bug" stilene med egne moves som ikke er listet ingame, men som må læres (Bedre dashing, mye sverd og hagle i K-Style i alle fall). Gunz anbefaler jeg sterkt uansett.
makrellen111 Skrevet 1. januar 2009 Skrevet 1. januar 2009 Combat Arms er jo bra og gratis lasta ned combat arms fra nettsia dems. Men får jo faen ikke drittspillet til å funke.. får alltid feilmelding opp at de ikke får kontakt med server når jeg logger på.... hva faen skjer?
Bozzeye Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Nei, alt er 100% gratis ser først nå at det som er gratis er en demo bruker, så hva er fordelene om man oppgraderer til et medlemskap bruker Trodde det var gratis jeg, altså helt gratis ingen opgraderinger. Fra nettsida til Savage 2: Before you can enjoy Savage 2, you will need to create a player account. You have the option of playing Savage 2 for free, or upgrading to a Prime account for just $9.99! Så ja, du må betale for å få «member-ting».
evilleader360 Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Nei, alt er 100% gratis ser først nå at det som er gratis er en demo bruker, så hva er fordelene om man oppgraderer til et medlemskap bruker Trodde det var gratis jeg, altså helt gratis ingen opgraderinger. Fra nettsida til Savage 2: Before you can enjoy Savage 2, you will need to create a player account. You have the option of playing Savage 2 for free, or upgrading to a Prime account for just $9.99! Så ja, du må betale for å få «member-ting». Pleide å koste $29.99 for nesten 1 år siden, spillet har vært en finansiell katastrofe pga begrensede ressurser for reklame, de har brukt $350.000 på reklame allerede men må nok opp mot mange flere millioner før den hverdagslige bruker får øye på spillet. Jeg anbefaler spillet sterkt, veldig bra laget, oser av kvalitet og originalitet . Ble nesten sjokkert over at spillet ble gratis etter nesten bare ett år, men det er vel bare positivt i og med at det bringer flere spillere og større publisitet med "venn til venn"-metoden. IGN: Evilleader Masse snasent kommer, i de kommende ukene kommer VOIP i spillet slik at commander kan gi ordre raskt og effektivt. Etter det skal de konsentrere å gi ut Free Content Patch 3 som bringer med commander oppgraderinger, bl.a mer dybde i struktur og generell commanding . Nå snakker vi om dedikerte folk som stadig oppdaterer spillet og som i november gjorde en helomvending i melee-systemet. Lettere å lære, men vanskeligere å mestre, det får en ende på eventuelle frustrasjoner som det forrige melee (RPS = Rock, Paper, Scissor) hvor du nesten måtte gjette hva din fiende skulle foreta seg . Det såkalte "member-tingene" har ingen utslag i kampene, en gratis bruker har like stor sjanse til å ta en med premium konto. I Savage 2 er det erfaringen og skill som teller, det er ingen MMORPG hvor level, equipment og andre ting spiller en dødelig stor rolle . Du betaler $9.99 bare èn gang, det er på ingen måte noen månedsbeløp. Endret 2. januar 2009 av evilleader360
ole_marius Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 leste at de som betaler får ubegrenset tilgang til en spesiell figur som gratisbrukerne kan bare bruke en gang og at gratisbrukerne kan spille i x-antall timer før de ikke kan spille mer og at de ikke selv kan være den såkalte gamemasteren som starter klaner osv..osv.. stemmer dette?
Gaarulf Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Ja. Men freeuser kan spille uendelig i vanlig spill, bare spessielle units og stats på websidene de ikke kan.
reband Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 du kan prøve warrock det er gratis skytespill. litt dårlig grafikk men bra nokk. det beste er at det er med biler tanks lastebiler fly helicopter jetfly mottorsykkel. find noen med jukse koder og sånt men det er son hackshield eller noe som holdr haccere unda. kan bli lit uretsferdig noen ganger hvis ene lage får tak i alle fly tanks og sånt sonne at de eier men det er med basoka miner og sånt så det går bra. man kan være asoult (hvis jeg ikke skrev feil) medik heavywarrior sniper og enginner. du burde prøve du kan sjekke det på youtube søk warrock online.
Nacky Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 (endret) Warsow Ganske heftig online "skytespill" i Quake svingen. Veldig artig grafikk og equipment. Endret 2. januar 2009 av Ms#Noddy
NoobCannon Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Combat Arms er jo bra og gratis lasta ned combat arms fra nettsia dems. Men får jo faen ikke drittspillet til å funke.. får alltid feilmelding opp at de ikke får kontakt med server når jeg logger på.... hva faen skjer? Du lastet ned US versonen tenker jeg
makrellen111 Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 og hvilken versjon er det man skal laste ned? få link
Score Skrevet 2. januar 2009 Skrevet 2. januar 2009 Jeg ser etter brra spill, helst skytespill. dem må være gratis. warsow
NoobCannon Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 og hvilken versjon er det man skal laste ned?få link Det er noe som heter google som du ganske enkelt kan finne ting på vettu http://combatarms.nexoneu.com/NXEU.aspx?PART=/Main
Creowks Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) Er ikke Combat Arms for North-Americans only? Jeg prøvde å spille spillet med en 3 år gammel (Nexon) account, og resultatet var at jeg var IP-blokka. Endret 3. januar 2009 av Creowks
ole_marius Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 de åpnet nylig en Europa klient, så Europa serverne er enda i open beta stadiet
evilleader360 Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) leste at de som betaler får ubegrenset tilgang til en spesiell figur som gratisbrukerne kan bare bruke en gang og at gratisbrukerne kan spille i x-antall timer før de ikke kan spille mer og at de ikke selv kan være den såkalte gamemasteren som starter klaner osv..osv.. stemmer dette? Det var før det, du kan spille uendelig og det er en type units som går under navnet Hellbourne som gratis brukere bare kan være èn gang per konto. Gratis brukere kan bli med i klaner, men ikke opprette en og kan heller ikke være clan leder (sier jo seg selv). Det er i bunn og grunn veldig få restriksjoner mellom gratis og de som har betalt lusne ca. 70 kroner for hele spillet . Endret 3. januar 2009 av evilleader360
ole_marius Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 har testet savage 2 litt, og jeg må si meg imponert til nå. aldri har jeg møtt et spill som er like unikt som dette, kan nesten si at gamemasteren som styrer laget minner meg om faktisk om C&C spillene har faktisk meget lyst å betale de usle 70,- siden dette er et faktisk ganske akseptabelt prisnivå, men dog så har jeg bare visa electron men noe jeg lurer på er dette exp date, hva betyr dette? må man betale år for år?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå