Propofol Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Skal kjøpe meg Panasonic DMC-LX3 nå, men jeg lurer på hvilken lagringsenhet jeg bør gå for. Kameraet tar jo Secure Digital, Multi Media Card og SDHC. Mer info om kameraet: dpreview.com Har ikke peiling på kort desverre.
Teac Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Skal kjøpe meg Panasonic DMC-LX3 nå, men jeg lurer på hvilken lagringsenhet jeg bør gå for. Kameraet tar jo Secure Digital, Multi Media Card og SDHC. Mer info om kameraet: dpreview.com Har ikke peiling på kort desverre. Kjøp deg en Sandisk SD brikke i klasse 6 du. Den bør fynke utmerket.
se# Skrevet 29. desember 2008 Skrevet 29. desember 2008 Skal kjøpe meg Panasonic DMC-LX3 nå, men jeg lurer på hvilken lagringsenhet jeg bør gå for. Kameraet tar jo Secure Digital, Multi Media Card og SDHC. I praksis er det to aktuelle korttyper, SD eller SDHC og valget mellom disse avgjøres av korstørrelsen. Opp til 2GB er SD og større enn 2GB er SDHC.
Propofol Skrevet 29. desember 2008 Forfatter Skrevet 29. desember 2008 Takk for svar. Da var problemet løst.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå