Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Kopiere stor avi fil fra CD


Anbefalte innlegg

Jeg skal kopiere en stor avi fil fra CD for å redigere den i enten Pinnacle Studio eller Vegas. Jeg høyre-klikker på fila, velger kopier og lim inn på harddisk. Den starter med etter en stund kommer det en feilmelding om "sirkulerende overflødighetskontroll"

 

Hva er problemet? I vegas kan jeg hente inn fila, og tenkte å dele den op i mindre størrelser og så lagre på harddisk, men der også kommer det opp feil melding. Noen om "Missing Message"

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

CRC = A cyclic redundancy check (CRC) is a type of function that takes as input a data stream of any length, and produces as output a value of a certain space, commonly a 32-bit integer. The term CRC denotes either the function or the function's output. A CRC can be used as a checksum to detect accidental alteration of data during transmission or storage. CRCs are popular because they are simple to implement in binary hardware, are easy to analyse mathematically, and are particularly good at detecting common errors caused by noise in transmission channels.

 

Prøv og kopiere filen på en annen cd rom om det ikke går er det nok en feil på platen din.

Endret av iron_knuckle
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...