Mariofrans Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Heisann... Jeg innstallerte Age of Mythology idag og alt gikk knirkefritt fra start til slutt, men når jeg skulle starte kom det opp en melding som sier: This graphics card is not supported by Age of Mythology. Please check http://www.microsoft.com/games/ageofmythology for a full list of supported graphics card. Age of Mythology will now exit. Video Card 0 doesn't have device id or vendor id, and <vga.dll> isn't in look-up file Hva betyr dette?? Har det noe med grafikkkortet på pcen min? Er det for dårlig? Takker for alle svar
Robinvi Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Kanskje. Prøv å instellere de nyeste grafikk driverne.
Licht Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Eller så er kortet såpass nytt at det ikke var påtenkt da Age of Mythology engang var nytt. Prøvd å patche spillet?
Mariofrans Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 (endret) Jeg har en ganske gammel data tror jeg. En svart Asus. Noe mer vet jeg ikke er litt dårlig på data Hvordan innstalerer man drivere? Patche? Endret 28. desember 2008 av mariofrans
Licht Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Patching er (som navnet tilsier), "lapping av hull" i spillet. Som regel oppdateres spillene også for nyere PC-er etter hvert som tiden går. http://www.microsoft.com/games/pc/ageofmythology.aspx Bla ned til "Downloads -> Game Update", og trykk på "Age of Mythology Update v1.10". Last ned, installer, og prøv igjen.
Mariofrans Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 (endret) Fikk lastet ned og innstallert, men når jeg skal starte spillet funker det ikke... Det kommer opp samme meldingen som jeg har skrevet i første innlegget. Kanskje jeg skal prøve å inntstallere de nyeste driverne, men da må jeg ha en full guide på hvordan jeg gjør det . Noen som gidder å finne en eller lage en guide??? Suger så heftig i pc Endret 28. desember 2008 av mariofrans
S-r-ex Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 start -> kjør -> dxdiag -> trykk på fanen merket "Skjerm", se hvilket grafikk-kort du har, og bruk google til å finne driverne. Installasjonen skal være en helt vanlig installasjon. Last ned, klikk kjør og følg instruksjonene, så skal det gå bra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå