henrikbh Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har nettopp fått tak i GTA 4 og det tok mye tid og slit å innstalere det men nå har jeg enderlig klart det. Men!... Når jeg går på social club, llogger på og trykker "play" så kommer det et pop up vidu og sier at det er feil cd. Så står det at jeg skal putte inn den orginale cden. plzz hjelp meg! Har ventet i ca 1 år på det spillet =S
Windoge Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Jeg har nettopp fått tak i GTA 4 og det tok mye tid og slit å innstalere det men nå har jeg enderlig klart det. Men!... Når jeg går på social club, llogger på og trykker "play" så kommer det et pop up vidu og sier at det er feil cd. Så står det at jeg skal putte inn den orginale cden. plzz hjelp meg! Har ventet i ca 1 år på det spillet =S Gjør som det står, legg i den orginale CD-en, altså en ekte utgave. Hvis du allerede har gjort det må du nesten finne ut hva som gjør at DVD-rommen din ikke klarer å lese disken.
_K_M_K_ Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Spillet kommer på to DVD-er, er du sikker på at det er den riktige du har i?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå