Gå til innhold

hvilke burde jeg velge av disse?


Anbefalte innlegg

Skal handle litt på steam nå... (ja jeg boikotter til vanlig, men er så hyggelige priser nå at må nesten ta et par)

 

Det jeg lurer på er om de funker under vista 32b, om det er mange tekniske problemer, og generelt hvilke jeg burde ta ut. Og hvilke er bra online uten evighetslange runder?

 

Trials 2 - 2.49 (artig, men hvor lenge vil det vare uten kompiser som spiller?)

civ 4 complete - 24,99 (Burde jeg kjøpe hele pakken eller bare en av de, eller kanskje bare civ4 colonization?)

civ 4 colonization - 26,99 (Har alltid likt civ spillene, men av en grunn jeg ikke husker spillte jeg bare civ4 en dag, ny sjanse?)

Jagged Alliance 2 gold - 9.99 (virker grisekult)

Deus ec - 8,99 (lurer på om jeg vil bli skremt av grafikk selv om jeg ikke er en grafikk hore)

stalker - 14.99

stalker clear sky - 14.99 (vits å ha oppdateringen?)

company of heroes gold - 22.49 (igjen vits med oppgraderingen? syns det var vrient å styrre alle gutta mine, men er kanskje bare en trenings sak?)

 

Er det noen andre glimrende tilbud som jeg burde slå til på? Skal ikke ha alt dette her. Helst ned i 30 euro, men kan bøye meg til 50..

Endret av andre_sn
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+130498

stalker: shadow of chernobyl og stalker: clear sky er 2 forskjellige spill bare så det er sagt! clear sky foregår før soc. synes du buegge da de er kjempegode. civ serien er ikke det store for meg, men likte du de forrige liker du sikkert dette også. company of heroes er et knall spill, hvis du ikke har full unit kontroll så skader det ikke å øve litt. er i grunn ikke så vansklig. vil anbefale å kjøpe begge spillene her også. er ikke nødvendig, men mer moro.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498
lord nuker: hvilke av de du nevnte vil suge meg mest inn tror du? Ikke klare å slutte å spille? Er det noe multiplayer å snakke om i coh og soc? Hvor refleks basert er disse? (husker ikke helt fra coh)

 

nå synes jeg de begge er det beste av sin sjanger. coh krever ikke så mye reflekser, mer om å tenke på dekning og flanking. er tross alt rts spill. stalker er fps og varer fort bortimot 10-12timer hver for seg, alt etter hvor mange side quest du gjør. mp på stalker har jeg ikke testet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...