Gå til innhold

Hvordan bruker jeg CS:S - Source TV?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg lurer på hvordan jeg bruker og redigerer det jeg har tatt opptak med, med source TV. Altså, jeg trenger hjelp med hvordan jeg kan spectate spillet mens jeg spillte det ol.
Hva mener du med bruke og redigere det du har tatt opp? Du ser på demoen med playdemo <demonavn>. Om du vil redigere, må du lage film av det - guide for dette finner du i sticky.
Lenke til kommentar

Trodde man skulle skrive "Record" i console.

Og "stop record" når man ville stoppe.

Da lagres filmen i en cs mappe, så da kan du sitte og ble den frem, åpne windows movie maker, bla den frem.. (enklere siden du vet hvor den nå er), så er det bare og sette redigeringen igang.

Lenke til kommentar

Man kan recorde med source tv..det krever dog at du har cs server med source tv på..er bare å skrive rcon tv_record "navn" og rcon tv_stop når du er ferdig.

 

Å lage fragmovie er ingen enkel affære, har laget litt selv, vil anbefale deg å lære deg sony vegas og fraps, evt. videomach og adobe after effect etterhvert..Hvis du vil lære mer om cs moviemaking kan jeg anbefale Infprod her

Lenke til kommentar
  • 3 måneder senere...

Skal du begyne med frag videos og video redigering trenger du sony vegas, after effect, photoshop(vis du skal lage name frames), virtual dub. Å du bruker console til record IKKE fraps, det lagger dårlige klipp, kan skappe lag in game og tar stor fil plass.

 

Så er det bare å lære seg å bruke det, og det tar tid, brukte evigheter på å lære meg det grunlegende.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...