Gå til innhold

Spill vi gleder oss til i 2009!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg tror 2009 blir en fantastisk spill år. Personlig så gleder jeg meg mest til disse spillene her:

 

Darkfall -Januar 2009

FEAR 2 -Februar 2009

Dragon Age -Vår 2009 (på pc, kommer mot slutten av året på konsoll)

Hearts of Iron 3 -Høst 2009

Starcraft 2 -Forhåpentlig 2009

 

Har mange andre jeg gleder meg til, men ingen grunn til å tro at de kommer i 2009.

Endret av Tribulation
Lenke til kommentar

Jeg tror ikke vi kan vente oss en release på Diablo 3 enda. Bare se hvor lenge siden Starcraft 2 ble vist fram for første gang, og vi har enda ikke en release date. Tviler på vi ser en release før slutten av 2010, mulig ikke før i 2011. Sp vidt jeg vet er ikke spillet i closed beta enda, og selv om det vi har sett nå ser ganske ferdig ut mangler fortsatt minst 3 chars (om vi skal gå ut i fra at det blir 5 stk ved release), flere skills og sikkert noen acts. Fin polering, balansering, finne opp items, lete etter bugs etc etc. Bare å smøre oss med tålmodighet tror jeg :ph34r:

Lenke til kommentar
Kommer Bioshock 2 :ohmy: Jeg har ikke spilt eneren en gang :ph34r: .. Hva burde jeg forresten kjøpe Bioshock 1 til? PC eller PS3?

 

OMgzlolspill! Hehe :p Synes det er en fantastisk tittel man bare MÅ få med seg! Riktignok hadde jeg ett par halvhjertede forsøk, før jeg klarte å spille igjennom det - men da gikk det i ett kjør fra start til slutt :p

 

Jeg synes du burde kjøpe det på PS3, eventuelt X360 om du har det :) Har flere kamerater og andre som spilte det på PC, og "klagde" litt på kontrollsystemet der, mente det "var utviklet for konsoll" osv :) Men så lenge du spiller det, er det vel greit! :p Hehe :)

 

That's my two cents!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...