Gå til innhold

Hjelp til Tomb Raider Underworld. !SPOILER!

Anbefalte innlegg

Skrevet

har kommet meg til thailand brettet. Er foran den store shiva statuen, har puttet på plass alle diamanter i armene osv.. Det jeg har igjenn er å plasere det 2 små statuene. Men det som er problemet er at solstrålene som skal være der for å vise hvor det skal plaseres ikke er der. Har sett på screenshots at det skal være 2 tydlige solstråler. Noen som har ett tips?

legger ved screenshot av sånn jeg har det:

post-17186-1230305711_thumb.jpg

Videoannonse
Annonse
Skrevet
har kommet meg til thailand brettet. Er foran den store shiva statuen, har puttet på plass alle diamanter i armene osv.. Det jeg har igjenn er å plasere det 2 små statuene. Men det som er problemet er at solstrålene som skal være der for å vise hvor det skal plaseres ikke er der. Har sett på screenshots at det skal være 2 tydlige solstråler. Noen som har ett tips?

legger ved screenshot av sånn jeg har det:

Skrevet

Etter å ha satt i diamantene må du returnere armene til deres originale posisjoner ved å legge vekt på de kurvene eller noe i den duren. Fett spill by the way.

• 1 måned senere...
Skrevet

Er en stund siden jeg spilte det (gikk gjennom det halv fire natt til første januar...), men så vidt jeg husker:

Shiva-statuen:

Den ene armen holder seg nede bare en liten stund før den går tilbake til original posisjon igjen automatisk. Du må løpe for å rekke å nå den, men bruk kassen og ta snarveier der du kan. Når du setter inn diamanten og armen går tilbake til original posisjon vil lysstrålen komme automatisk.

Den andre armen går ikke opp automatisk, men til gjengjeld har du mer enn nok tid til å sette i diamanten. Mener du må stå i den ene vekt-kassen for å senke armen, og stå i den andre for å få vekten tilbake til original posisjon og heve armen igjen.

Artifact Room

Slet litt selv her, men mener det er to rom. Den ene kan du gå rett inn i, men den andre kan du kun gå inn i ved å klatre eller stå på en plate for å heve gitteret (du ser fort hvilken dør jeg snakker om). Når du er der inne må du ta en av steinblokkene, stille deg på platen for å heve gitteret og kaste blokken inn i hovedrommet. Du rekker ikke å gå inn dit før gitteret faller ned om du bærer den. Gjør det samme med den andre steinblokken, og løp inn i hovedrommet tomhendt. Deretter plasserer du de to steinblokkene på den ene platen for å senke den.

For øvrig genialt spill, men jeg likte ikke slutten noe særlig. Etter alt vi gjorde i Legend og Underworld hadde jeg forventet litt mer. Men for all del, veien dit er svært interessant. ;)

Skrevet (endret)

Med steinblokker, mener du de store bautene/steinsøylene like ved der du står for å heve gitteret/døra??? går det an å kaste de?? Jeg innbilte meg at jeg skulle gå i naborommet og hente noen steiner der, men der fant jeg bare noen krukker jeg ikke klarte å gjøre noe annet enn å ødelegge..

Endret av husgutt
Skrevet
Med steinblokker, mener du de store bautene/steinsøylene like ved der du står for å heve gitteret/døra??? går det an å kaste de?? Jeg innbilte meg at jeg skulle gå i naborommet og hente noen steiner der, men der fant jeg bare noen krukker jeg ikke klarte å gjøre noe annet enn å ødelegge..

Med ansiktet mot rommet med Thor's Artifact må du klatre opp søylen i hjørnet til høyre og derfra inn i rommet innenfor. Det er der du skal plukke opp disse blokkene, stå på pressplaten og kaste de gjennom gitteret. Deretter hopper du selv igjennom før gitteret faller ned.

Skrevet

Med ansiktet mot rommet med Thor's Artifact må du klatre opp søylen i hjørnet til høyre og derfra inn i rommet innenfor. Det er der du skal plukke opp disse blokkene, stå på pressplaten og kaste de gjennom gitteret. Deretter hopper du selv igjennom før gitteret faller ned.

takker og bukker!! er på jobb nå, men hørtes fornuftig ut.hehe

Skrevet

Sitter du virkelig fast kan du jo ta en rask søk på youtube, for eksempel. Da ser du andre gjøre det du sliter med. Det har hjulpet meg mange ganger i flere spill, blant annet for å finne den hemmelige øyen i Test Drive Unlimited og for å finne hemmelige rom i Castlevania. ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...