Gå til innhold

Jeg lurer på et par ting som har med WoW å gjøre!

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

1. Hvis jeg f.eks er i Dun Morogh på WoW, kan jeg dra til et annet the i Eastern Kingdom? Hvis du har et svar si ossen jeg kommer til et annet sted også.

2. Hvor finner jeg bossene.

Takk på forhånd.

Endret av joakimahj
Videoannonse
Annonse
Skrevet

1. Du kan dra til hvilken som helst sone i Eastern Kingdom og Kalimdor. Får å komme ut av Dun Morogh kan du enten ta toget til Stormwind eller dra til Loch Moden. Om du følger skilting og veien kommer du deg til de forskjellige sonene.

2. Hvilken bosser er det du tenker på?

Skrevet
1. Du kan dra til hvilken som helst sone i Eastern Kingdom og Kalimdor. Får å komme ut av Dun Morogh kan du enten ta toget til Stormwind eller dra til Loch Moden. Om du følger skilting og veien kommer du deg til de forskjellige sonene.

2. Hvilken bosser er det du tenker på?

Hvor går togene da?

Jeg tenker på sånne store monstere.

Skrevet (endret)

Kart over IF, hvis du går til "Tram To Stormwind" som er merket(skrevet) på kartet så vil det toget ta deg til Stormwind. Er smart å snakke med Flightmaster som du finner ved "Flight Center (markert på karte)" så slipper du å ta toget vær gang. Men siden toget er gratis og du må betale litt for å fly så er det kanskje greiest å holde seg til tog når du går fra IF til SW, imo.

Hvis du forsette å quest i Dun Morogh så tror jeg du vil få et quest hvor du skal drepe en stor Yeti oppi fjellet, er vel det nærmeste du kommer et store monstere i starten.

Endret av zeus5k
Skrevet

Husker så godt den dagen engang i 2005 da jeg for første gang logget på min Human Warlock. Etter et par levler kom jeg borti gå knappen (/), og viste ikke hvordan jeg kunne løpe igjen, så jeg gikk og levlet til nesten 20 før en kompis viste meg hvordan jeg kunne løpe. Jeg trodde jo at charen var sliten eller noe sånt ^^

Skrevet

Hehe, jeg visste ikke om at man kunne dra nye spell fra spellsboka ned til action baren før en kompis viste meg rundt lvl 20.. så jeg trykka P hver gang jeg skulle ta en ny spell og stressa med og finne den riktige haha

ahh tider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...