Gå til innhold

Last.fm - få en måned gratis subscription!


loathsome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Oppgradere? Hva skjer da?

 

Subscription Benefits

Black icon status

Show off an attractive black icon wherever you appear on the site.

No ads

You won’t see them; visitors to your page won’t see them. No one will, because they won’t exist.

Recent Visitors

See who’s been visiting your profile page.

Personal playlists

Build unlimited playlists and listen to them on shuffle. You can listen to your personal tags too!

Share the Love

Your “Loved Tracks” become a listenable radio station.

Red carpet treatment

Get top priority with our webservers and radio servers at peak traffic times.

Top secret beta access

Be the first to know and try what we’re working on and help shape the development of the site. You’ll see a subscriber-only announcement during beta.

 

Ikke mye altså.

Endret av Ståle
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nå er jeg jo strengt tatt allerede subscriber (fornyet for ikke så lenge for et år til), men hvis du ikke klarer å bli kvitt dem så skal ikke jeg si nei til en ekstra måned. :)

 

Det er ikke de helt store forskjellene, men man kan jo høre på sin egen og andres radio noe som er veldig greit. Om ikke annet synes jeg det er flott å støtte det beste musikkinitiativet på mange år. Selv om plateselskapene mer eller mindre er "med" i noen land synes jeg det er en skam at de ikke støtter last.fm på en bedre måte.

 

Tørr jeg spørre om hvordan du har fått subscriptions å dele ut? :)

Lenke til kommentar
Jeg betalte en gang for én måneds subscription, og det er lenge siden nå, men jeg har fortsatt alle subscriber-privilegiene... Noen som vet hva som har skjedd? Gjør meg såklart ingenting, bare lurer på om jeg blir trukket for penger hver måned eller noe uten at jeg merker det :p

 

Det er en bug i systemet, og om du f. eks oppdaterer profilen din vil du miste alle ekstra-privilegier din konto har. Den vil også forsvinne av seg selv når en administrator manuelt går gjennom og "rensker" opp. Tror denne feilen er fikset nå uansett, så du er vel en av de siste som får oppleve ekstra gratistid ;)

 

Åssen er det man får slike en måneds subscription å gi bort egentlig?

 

Jeg jobber som deltids systemutvikler for last.fm.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...