Hanfrapubennedigata Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Fikk et spill igår. På siden av boksen var det et sånt klistremerket som det stod security på som jeg måtte ta a før jeg fikk opp boksen. Men når jeg tok av det, blei dt merke i boksen, og det stod VOID der merket hadde vært. Tror spillet var kjøpt på GameStop. Er dette noe de har glømt å ta i butikken? Er egentlig bare litt nysjerrig, for det er vel ikke så enkelt å f. eks få solgt et slikt spill
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Det er nok for å vise at du har åpnet spillet, og ikke får byttet det.
Hanfrapubennedigata Skrevet 25. desember 2008 Forfatter Skrevet 25. desember 2008 Bare det? Jaja.. Da liker jeg at de pakker hele spillet inn i plast i stedet
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Unødvendig embalasje. Vi må være snille med naturen, vett
Håvard Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Unødvendig embalasje. Vi må være snille med naturen, vett Det er sant, men! Jeg missliker at jeg får covere som ikke er forseilet. Aner ikke om folk har vært inni det eller ikke, ergo man vet ikke om det faktisk er brukt eller ikke..
Ståle Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Men når jeg tok av det, blei dt merke i boksen, og det stod VOID der merket hadde vært. Du brøt jo forseglingen?
Zarn Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Jeg har også akkuratt fått et spill med sånn security merke, og det virker nesten som at spillet er brukt selv om det ble kjøpt til fullpris. Coveret ser også litt fake ut, liksom litt sånn at det ser ut som at det er printa ut elns. :/
Vrengtpolvott Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 Godt mulig de som ga deg spillet har kjøpt et bruktspill
Hanfrapubennedigata Skrevet 26. desember 2008 Forfatter Skrevet 26. desember 2008 Mitt spill ser ikke ut som om det er brukt. Men jeg syns det merket virker som sånna "bokser" på kleer. Man må et verktøy som bare butikken har for å ta det av, hvis du ikke har det kommer det en blekkflekk på kleene, og da er det lettere å finne hvem som har stjålet kleene. De er ihvertfall stort sett ubrukelige. Det var derfor jeg lurte på om det var noe de skulle tatt i butikken eller no
Bebeluv Skrevet 26. desember 2008 Skrevet 26. desember 2008 What? Aldri sett før. Legg inn bilde her da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå