Gå til innhold

[Løst]Fifa-grunnkurs i spansk

Anbefalte innlegg

Skrevet (endret)

Jeg har installert Fifa 09 (fra en orginalplate) men når jeg starter opp spillet så får jeg opp en spansk tekst, hvorfor teksten er spansk må jo gudene vite for jeg har installert dansk språk. Jeg har forsøkt å avinstallere spillet og tømme registeret og restarte maskinen før en ny installasjon men like fordømt kommer den spanske meldingen opp. Det som også er litt artig er at selv om meldingen er på spansk så er svaralternativene på engelsk.

Skeptisk som jeg er til noe jeg ikke forstår så svarte jeg "No" og da startet spillet med spansk som foreslått språk. Jeg gikk bortover og valgte dansk og kom meg inn på spillet og lagret profil og gikk ut av spillet og regnet med at da var sikkert meldingen borte, men neida neste gang jeg startet spillet kom den fordømte meldingen opp enda en gang og fremdeles var det spansk som sto der. Denne gangen dristet jeg meg til å svart "Yes" men da skjedde det ingenting.

Er det noen som har opplevd samme symptomet som meg eller som kan tyde den spanske plage for meg?

Feilmelding_Fifa09.bmp

Endret av Metalhue
Videoannonse
Annonse
Skrevet
Tusen takk til alle tre. Etter en del knot så patchet den til slutt

Ikke noe å takke for. Bare hyggelig å hjelpe litt :D

Que tengas un buen dia y que disfrutas el juego. Yes, man, jeg bor i Spania så spansk, no problem. :w00t:

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...