Metalhue Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 (endret) Jeg har installert Fifa 09 (fra en orginalplate) men når jeg starter opp spillet så får jeg opp en spansk tekst, hvorfor teksten er spansk må jo gudene vite for jeg har installert dansk språk. Jeg har forsøkt å avinstallere spillet og tømme registeret og restarte maskinen før en ny installasjon men like fordømt kommer den spanske meldingen opp. Det som også er litt artig er at selv om meldingen er på spansk så er svaralternativene på engelsk. Skeptisk som jeg er til noe jeg ikke forstår så svarte jeg "No" og da startet spillet med spansk som foreslått språk. Jeg gikk bortover og valgte dansk og kom meg inn på spillet og lagret profil og gikk ut av spillet og regnet med at da var sikkert meldingen borte, men neida neste gang jeg startet spillet kom den fordømte meldingen opp enda en gang og fremdeles var det spansk som sto der. Denne gangen dristet jeg meg til å svart "Yes" men da skjedde det ingenting. Er det noen som har opplevd samme symptomet som meg eller som kan tyde den spanske plage for meg? Feilmelding_Fifa09.bmp Endret 25. desember 2008 av Metalhue
Morfeo Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Den ber bare om lov til å patche, om du svarer ja kan det jo hende at det ordner problemet?
Chavalito Skrevet 25. desember 2008 Skrevet 25. desember 2008 Er det noen som har opplevd samme symptomet som meg eller som kan tyde den spanske plage for meg? Feilmelding_Fifa09.bmp Meldingen sier: Det er funnet en ny oppdatering til spillet. For å spille online, bør du laste ned siste versjon. Vil du laste ned den siste versjonen nå?
Metalhue Skrevet 28. desember 2008 Forfatter Skrevet 28. desember 2008 Tusen takk til alle tre. Etter en del knot så patchet den til slutt
Chavalito Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Tusen takk til alle tre. Etter en del knot så patchet den til slutt Ikke noe å takke for. Bare hyggelig å hjelpe litt Que tengas un buen dia y que disfrutas el juego. Yes, man, jeg bor i Spania så spansk, no problem.
Rescue me Skrevet 28. desember 2008 Skrevet 28. desember 2008 Que tengas un buen dia y que disfrutas el juego. Ha en fin dag og nyt spillet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå