Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Problemer med testikkel Hjelp!


Edstro

Anbefalte innlegg

Det har seg seg at i flere år har jeg hatt et lite problem med penis. Ofte når jeg sitter på noe hart blir den ene testikkelen glemt ut av oungen og oppover. Slike at den ligger rett oppforbi selve penis. Om den har ligget der lenge begynner jeg å få ekstreme smerter. Det er meget lett å bare glemme den litt nedover så detter den på plass, men slik er det ikke lenger.

 

Idag våknet jeg og da hadde testikkelen komt seg opp ovenfor penis og det gjorde helt jævelig vondt.

 

Jeg prøver å klemme den men det går ikke? Og det gjør helst ekstremt vont også om jeg klemmer på den

 

Hva skal jeg gjøre? Hva er dette probleme? Bør jeg oppsøke lege?

Ja, dette er et seriøst spørsmål om noen lurer.

 

Hjelp!!!!

Endret av eddielie30
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege.

 

God jul!

Lenke til kommentar

Ring legevakta og hør om du kan få snakke med en lege - eller dra dit. Tror ikke du blir avvist om du ringer 113 heller selv om det er en akutt medisinsk nødtelefon. Du vet vel ikke hvor akutt dette er - ta ingen sjanser.

 

Husk slike spørsmål skal stilles under Helse.

Endret av Fjellvaaken
Lenke til kommentar

Du skal oppsøke legen NÅ! Det høres jo ut som testikkelen vrir seg om og dreper eventuell blodforsyning og hele pakken. Jeg er ingen lege, men herregud, du kan risikere å få nedsatt spermproduksjon. Jeg tillater meg å sitere iNeo:

 

Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege.

Lenke til kommentar

Tror dere det gjør noe om jeg venter 1-2 timer? For å ikke haste dette opp for mye. Vi skal ha svært juleselskap her hjemme og jeg føler jeg må være der under middagen også gå etterpå. Å faren min kjører meg garantert ikke inn dit. Han sier alltid vi skal vente om der skjer noe med meg og se om det går over.

 

Hva synes dere?

 

Det er ikke noe problem å ta taxi inn. Jeg prøvde å ringe legevakten men jeg fikk ikke muligheten til å snakke med en lege. Det jeg måtte gjøre hva å komme inn der så skulle de vurdere det. Om jeg følte det var alvorlig nok.

Lenke til kommentar

Ja da var det slik at etter litt men smertefull klemming var den på plass igjen. Så jeg har ingen smerter nå. Alikevell skal jeg oppsøke legen når det åpner for å sjekke om det er noe som kan forebygge dette?

 

Det er ikke akuratt behagelig og jeg har hatt mange tilfeller av det i mange år, men det har aldri vert så ekstremt som nå.

Lenke til kommentar

Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege, Lege.

 

Denne henger jeg meg på! :idea:

Lenke til kommentar

Det som kan skje hvis testiklene blir herja for mye med og flytta for mye rundt er at den tvinner seg så blodårene og sædlederene kommer i klem. Det er ikke veldig heldig, da det kan drepe hele testikkelen hvis blodtilførselen stoppes nok over noen timer. Så jeg ville fått en lege til å ta en vurdering av problemet ditt. Siden det skjer støt og stadig som du sier.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...