Gå til innhold

Alternativer til pc spill i jula? Problem med EuroTruck Simulator!?


Anbefalte innlegg

Heisann, det har seg slik at jeg fikk et GTA IV spill til jul, men pc'n min klarer ikke å drive dette spillet.

så 3.juledag så tenkte jeg at jeg tar turen ut til den butikken min far handlet dette spillet på (tror det var på GameStop).

 

Jeg tviler på at jeg får pengene tilbake, så jeg må nokk godta en tilgodelapp.

Så det betyr at jeg må finne meg noe annent i butikken.

 

Siden jeg har skoleferie og har masse tid til overs så ønsker jeg å kjøpe meg et nytt spill, men vet ikke hvilket, begyner å bli en stund siden sist jeg har leita.

 

Er det noen som kan gi meg noen ambefaliger om noen spill?

 

Liker mest bilspill (mest BMW), men liker også spill som GTA og CS (Counter Strike)

 

Er det noen som kan hjelpe meg, så rop ut!

 

Forbehold om skrivefeil.

 

-Fredrik. ;)

Endret av slideface
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hallo!

Hva med Saints Row 2? Er mye av det samme som i GTA, har ikke prøvd det ut selv enda, men ser ganske kult ut! Ellers så er det vel noe som heter Fallout 2 også? Er vel CS aktig, har ikke prøvd det ut selv det heller.

Ellers så er jo 'Spore' helt nytt, går ut på og starte helt på bunnen som en bakterie eller noe slikt, også bygger du deg opp og kanskje kan du ta over universet ettervært. (Ikke online)

Crysis Warhead er helt nytt, men siden du ikke klarte og kjøre GTA IV så vet jeg ikke om du klarer Warhead heller. Noen som vet? Du kan jo prøve "Can you run it?", har ikke link her tho.

 

Edit: Masterfifty posta "Can you run it?" rett under meg :)

Endret av Pherol
Lenke til kommentar
Hallo!

Hva med Saints Row 2? Er mye av det samme som i GTA, har ikke prøvd det ut selv enda, men ser ganske kult ut! Ellers så er det vel noe som heter Fallout 2 også? Er vel CS aktig, har ikke prøvd det ut selv det heller.

Ellers så er jo 'Spore' helt nytt, går ut på og starte helt på bunnen som en bakterie eller noe slikt, også bygger du deg opp og kanskje kan du ta over universet ettervært. (Ikke online)

Crysis Warhead er helt nytt, men siden du ikke klarte og kjøre GTA IV så vet jeg ikke om du klarer Warhead heller. Noen som vet? Du kan jo prøve "Can you run it?", har ikke link her tho.

 

Edit: Masterfifty posta "Can you run it?" rett under meg :)

 

Jauu, takk for svar, har vært innom den siden før for å teste om GTA IV fungerte.

Skal ta en nærmere titt på de spilla du viste meg nå. Takk igjen.

 

BTW, er det noen som har hørt om STCC The Game, eller Euro Truck Simulator?

Er dette bra spill eller?

Lenke til kommentar
Enig med Team-settlers

 

Veldig bra spill, og det har ikke så veldig høye krav

 

 

Hehe, glemte å si dette, emn jeg har det.

Har den complete collection. Fikk den til bursdag for et år siden eller no. ;)

 

Anngående pc'n så er dette en bærebar fra HP, så det er ingen drapsmasin.

 

Men dette er det jeg fant av infomasjon, er en HP Pavilion 9312 (to år gammel pc. :) )

 

 

Ekte Windows Vista™ Home Premium

AMD Turion™ 64 X2 Mobile Technology TL-52

2048 MB (2 x 1024 MB)

160 GB SATA-harddisk 5400 rpm

17" WXGA+ High Definition BrightView Widescreen

NVIDIA® GeForce™ Go 7600

med 256 MB dedikert skjermminne

IEEE 1394 Firewire®-grensesnitt

Lightscribe Super Multi DVD-brenner (+/-R +/-RW)

med støtte for to lag

802.11a/b/g WLAN

HP mobil fjernkontroll

Integrert 5-i-1 digitalmedieleser for Secure Digital-kort,

MultiMedia-kort, Memory Stick, Memory Stick Pro eller

xD Picture-kort

HP Pavilion webkamera med integrert mikrofon

Lenke til kommentar
Hva med Saints Row 2? Er mye av det samme som i GTA, har ikke prøvd det ut selv enda, men ser ganske kult ut!
Saints Row synes jeg er mer i gate som San Andreas, bare enda mer niggah yo with the flow-gangstah. Det er ikke kult, GTA IV er mye mye bedre. Saints Row er også mye mer tegneserie-ish.

 

Saints Row 2

 

saints-row-20060828085935617.jpg

 

 

Vent heller til Mafia II, se min signatur.

Endret av CypheroN
Lenke til kommentar
Hva med Saints Row 2? Er mye av det samme som i GTA, har ikke prøvd det ut selv enda, men ser ganske kult ut!
Saints Row synes jeg er mer i gate som San Andreas, bare enda mer niggah yo with the flow-gangstah. Det er ikke kult, GTA IV er mye mye bedre. Saints Row er også mye mer tegneserie-ish.

 

Saints Row 2

 

saints-row-20060828085935617.jpg

 

 

Vent heller til Mafia II, se min signatur.

 

 

Er litt enig med deg der, liker ikke Saints Row spillene så godt, men Mafia II.

Sykaste! ser heftig rått ut, det MÅ jeg ha (hvis pc'n min klarer dette spillet).

 

Men Gran Turismo 5. Kommer dette til PC? noen som vet?

Har hørt at det er over 150 forskjellige BMW modeller med. ;)

Lenke til kommentar
Jeg vet ikke, men tviler på at GT 5 kommer til PC, har noen av de andre GT-spilla kommet til PC? Hvis de har det, så skal du ikke se bort i fra det. Har GT 3 og 4 på gamle PS2 selv.

 

Mafia II ja, gleder meg vanvittig selv, fikk PS3 til jul så det blir og spille det på den! Sett traileren(e)?

 

 

Nei, det er ingen Grand turismo spill til pc så langt. :(

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...