Gå til innhold

Alternativer til pc spill i jula? Problem med EuroTruck Simulator!?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, ble visst Euro Truck simulator, og et gavekort på 211kr. ;)

 

Men har et lite problem med spillet.

 

Etter at jeg har tatt en søvn, eller ferdig med ruta må så bli bare skjermen sort. Lydene fra lastebilen fungerer men skjermen er bare helt sort, heldig vis så har jeg på autosave så jeg mister ikke noe av det jeg har gjort. :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Hallo!

Hva med Saints Row 2? Er mye av det samme som i GTA, har ikke prøvd det ut selv enda, men ser ganske kult ut! Ellers så er det vel noe som heter Fallout 2 også? Er vel CS aktig, har ikke prøvd det ut selv det heller.

Ellers så er jo 'Spore' helt nytt, går ut på og starte helt på bunnen som en bakterie eller noe slikt, også bygger du deg opp og kanskje kan du ta over universet ettervært. (Ikke online)

Crysis Warhead er helt nytt, men siden du ikke klarte og kjøre GTA IV så vet jeg ikke om du klarer Warhead heller. Noen som vet? Du kan jo prøve "Can you run it?", har ikke link her tho.

 

Edit: Masterfifty posta "Can you run it?" rett under meg :)

tja sikkert litt seint, men må bare få nevne at Fallout 2 er veldig gammelt og er så langt ifra cs som du kommer:)

fallout 3 er det siste:P

Lenke til kommentar
Ja, ble visst Euro Truck simulator, og et gavekort på 211kr. ;)

 

Men har et lite problem med spillet.

 

Etter at jeg har tatt en søvn, eller ferdig med ruta må så bli bare skjermen sort. Lydene fra lastebilen fungerer men skjermen er bare helt sort, heldig vis så har jeg på autosave så jeg mister ikke noe av det jeg har gjort. :)

prøv siste patchen hvis det finnes noen patcher. (må det gjøre)

er for late til å sjekke før jeg snakker nå

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...