tillitus Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 (endret) Vanskelig problemstilling. Mht valg av abbonement, forsøker jeg å danne meg et bilde av hvor mange mb jeg kommer til å bruke pr mnd da jeg skal kjøpe meg en surfemobil rundt nyttår. Forsøker å gjøre det oversiktlig: 1.Hvor mange mb pr mnd bruker du? 2.Hvilken mobil og nettleser bruker du? (spør siden komprimeringsgraden kan variere?) 3.Vil du kalle deg a) aktiv, b) mellomaktiv eller c) lite aktiv ? Eksempel på svar 1.50mb 2.HTC Touch Pro / Opera mini 3.Aktiv Endret 24. desember 2008 av tillitus
Cowboystrekk Skrevet 24. desember 2008 Skrevet 24. desember 2008 Har mye å si hvilken nettleser du bruker, opera mini f.eks har langt lavere kostnader enn mange av de andre nettleserne.
tillitus Skrevet 24. desember 2008 Forfatter Skrevet 24. desember 2008 Har mye å si hvilken nettleser du bruker, opera mini f.eks har langt lavere kostnader enn mange av de andre nettleserne. Ja, blir vel mer riktig å spørre om nettleseren, ja. Endret innlegget litt.
PosteMonopolet Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 1.ca.8MB 2.Nokia N70, Opera mini, bileta er skrudd av for å spare dataoverføring. 3.mellomaktiv. Les nyhende og Epost på telefonen nesten kvar dag.
Xpi Skrevet 3. januar 2009 Skrevet 3. januar 2009 (endret) 1.ca 40-50 MB i måneden. 2.Nokia N78 med Opera Mini med bilder, innebygget browser til noe youtube videoer etc. Bruker også Gmail java klienten og noe til a-GPS-en. 3.Mellomaktiv. Bruker Onecall faktura og datapakke (50MB). Endret 3. januar 2009 av Xpi
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå