Gå til innhold

Hva vil du ikke ha i julegave!

Carloz89

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper jeg ikke får alt for mye snop. Da er det vanskelig å la være å spise det. Prøver å ikke ta helt ut i julen. Lettere å begynne med trening etter julen om man ikke har spist fra ende til annen i juleferien. Slik føler jeg det i hvertfall. :)

Skrevet

Håper på så lite godter som mulig, da jeg ikke spiser det mer. Tror ikke jeg får så mye i år siden det var nesten kun kompiser som kjøpte godter, og vi har avtalt å ikke gi gaver til hverandre :p

Skrevet
Klær !!!

QFT!

Jeg hater myke pakker!

For ikke å glemme helt flate, tynne og bøyelige pakker som stort sett inneholder konvolutter med penger / gavekort *grøsse*

What? Penger og gavekort er jo knall det. Litt kjedelig kanskje, men kjekt å kunne gå i butikker etter alt julemaset og velge seg ut akkurat hva man selv vil ha.

Skrevet

Det verste jeg kunne ha fått til jul må ha vært LSK-effekter. Da hadde jeg seriøst kastet det i peisen. Hadde noen dårlige kompiser som ga meg en LSK-video til jul en gang. Den gikk rett i søpla.

Skrevet
Regninger.

Eneste jeg ikke kunne tenke meg det der tror jeg. Så lenge jeg får noe så er jeg mer enn fornøyd. Jeg har alt jeg strengt tatt trenger så har vært vanskelig å finne på noe å ønske seg i år.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...