Gå til innhold

Trailer: Guitar Hero: Metallica


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kirk er langt ifra en av de beste gitaristene i metall sjangeren. Selv er jeg stort fan av metallica, men må se sannheten om at kirk ikke er av de bedre :)

Men bir feil å si at han er en svak gitarist!

 

men dette spillet skal hamstres :D

Endret av texzi
Lenke til kommentar

Det blir så bra^^

 

Og ja, man kan spille alle instrumentene;) For de som er redd for at det ikke er nyskapende, kan dere jo hvertfall se frem til en ny vanskelighetsgrad kalt expert+ da:) Hvor det blant annet loves innføring av dobbel basstrommepedal for de som vil nå opp på Ulrich sitt kondisnivå^^,

 

Som hensvoren Metallica fan gleder jeg meg til dette spillet, og kommer til å spille det uansett om det er lite nytt eller ikke:)

 

God jul folkens

Lenke til kommentar
Det blir så bra^^

 

Og ja, man kan spille alle instrumentene;) For de som er redd for at det ikke er nyskapende, kan dere jo hvertfall se frem til en ny vanskelighetsgrad kalt expert+ da:) Hvor det blant annet loves innføring av dobbel basstrommepedal for de som vil nå opp på Ulrich sitt kondisnivå^^,

 

Som hensvoren Metallica fan gleder jeg meg til dette spillet, og kommer til å spille det uansett om det er lite nytt eller ikke:)

 

God jul folkens

 

 

Altså. Jeg kan kjøpe GH: WT etter jul?:p Også kjøpe GH: Metallica når det kommer.:D

Lenke til kommentar

Med tanke på at traileren er lansert tror jeg ikke at vi vil se noen stor forandring i utseende. Som egentlig er skuffende med tanke på at både James og Kirk ser helt rare ut (og at jeg er sikker på at de kan gjøre grafikken MYE bedre). Robert og Lars ser greie ut, bedre sammenlignet med James og Kirk synes jeg. Animasjonene virker til og være bra synes jeg og grafikken ser grei ut. Som stor MetallicA fan skal dette kjøpes når det lanseres, uten tvil. Gleder meg veldig til og se resten av sangpakken og hva som blir lansert av sanger etter at spillet slippes (blir overasket om ikke listen med sanger utvides). Det jeg egentlig er mest skeptisk til er gjeste artistene. Om det blir som med Aerosmith må man gjennom gjeste artistene, som i det spillet ble mer et ork enn hygge. Så langt er jeg generelt sett fornøyd, men er veldig nervøs.

 

 

Skuffende at de valgte Metallica til et Guitar Hero-spill, da Kirk Hammett er en av de svakeste gitaristene innen sjangeren.

 

På hvilket grunnlag baserer du den kommentaren? Som skrevet ovenfor er jeg helt enig i at han ikke er den beste. Men han er på ingen måte en dårlig gitarist. Og si noe sånt er bare helt tullete.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...